Gå til innhold

Hvordan høres denne ut?


nander

Anbefalte innlegg

Noen komentarer?

 

"Barebook 1557GLS 15"" SXGA+ Intel 855PM VGA Audio LAN IEEE1394 Modem USB2.0"

ATI M10 Radion 9600 (AGP 8x, Support DirectX9)

Intel Dynamic Video Memory Technology

512MB DDR PC2700 333MHz SO-DIMM CL2.5 32x8 2.5-2.6V Golden Dragon Series

Mobile CPU Pentium M uFCPGA 1.4GHz 1M Boxed

Combo 24X/10X/24X-8X

"Harddisk 60.0GB IDE 5400RPM ATA-5 2.5"" 8MB 13mS 9.5mm Travelstar DK23EB"

Pro/Wireless LAN 2100 Mini-PCI Adapter Type 3B For Centrino

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Derfor er vel ikke en maskin med 802.11g en Centrino? :ermm:

Sånn sett, men "Centrino" brukes litt løst og fast. På min maskin er det et Centrino klister, men jeg har et 802.11g inni maskinen for det.

Lenke til kommentar
Derfor er vel ikke en maskin med 802.11g en Centrino?  :ermm:

Sånn sett, men "Centrino" brukes litt løst og fast. På min maskin er det et Centrino klister, men jeg har et 802.11g inni maskinen for det.

Ja whitebox har ikke helt forstått det der tror jeg ;) Min CL50 med G lan har også fått Centrino klistremerke, men etter Intels regler skal den ikke ha det. Samt et Mentium M merke, og win2k XP kompatibel merke, uffe mye merker.

 

Dell derimot følger disse reglene, jeg hadde en 500m med G lan, og den fikk jeg ikke noe Centrino merke på, kun et lite Pentuim M merke.

 

Noen tips på hvordan man kan få de vekk uten stygge merker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen tips på hvordan man kan få de vekk uten stygge merker?

Få de vekk? Hvis du river dem av med fingrene og bruker en varm og fukted klut skal det gå. Jeg har et Pentium II klister på min jeg :roll:

Lenke til kommentar
psdata.no selger ikke den maskin!

hvor finner du den maskin??

 

spesifikasjon til den bærbar er jo temmlig lik den nye bærbar som skal komme ut hos whitebox.no.

 

par tusen billigere :dontgetit:  ;)

Jo da ;) Men den finnes ikke på siden deres, men dette er den samme som whithbox kommer med, den er laget av Aopen, som vi har diskutert noen uker i whitebox erfrainger tråden.

 

PS Data Barbone

 

Men husk dette er Barebone, dvs Bare kassa med skjerm og hovedkort. mangler HDD, CPU, Ram, CD/DVD og eventuele trådløse miniPCI kort.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
venter på nesten samme pc fra Dell, med DVD brenner, 802.11g wlan og centrino 1,5 blant annet til 15000 ca...

Korriger meg hvis jeg tar feil, men jeg mente at Centrino bruker et Intel 2100 (802.11b) wlan kort.

Derfor er vel ikke en maskin med 802.11g en Centrino? :ermm:

joda, er en centrino, får den med et ekstra pci kort som har 802.11g i tillegg til 802.11b saken. Fikk forresten mail om at pc'en var sendt idag, bestilte den 9/1, gikk raskt

Endret av kosh
Lenke til kommentar
joda, er en centrino, får den med et ekstra pci kort som har 802.11g i tillegg til 802.11b saken. Fikk forresten mail om at pc'en var sendt idag, bestilte den 9/1, gikk raskt

OK, da hadde vi rett begge to! :D

Bestilt 9/1 og sendt 13/1 det må jeg si var bra rask ekspedering.

 

Håper du blir fornøyd da!

Lenke til kommentar

Dere har helt rett, PS data har den ikke på siden sin enda, siden de ikke har mottatt barebones fra AOpen enda. Så nei, jeg har ikke kjøpt den enda. Men den er ventet inn på Mandag, og skal bygges og sendes ut til meg kort tid etter.

 

men hva sa dere om Whitebox... noe jeg burde vite?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...