Gå til innhold

HBOs The Last of Us har fått sin første trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra valg av skuespiller til Joel, rip in peace btw.
Men til Ellie så burde jo Ellen Page spilt etter min mening. Men fant  sjokkerende ut akkurat at hun/han fant jo ut akkurat at hun/han ville være gutt istedet. Jaja men det finnes jo parykk?

Hun som skal spille Ellie likner jo ikke på noen måte på Ellie i spillet, noe som Ellen Page, ehh  Elliot gjør.  Men ser ut som regissøren er stor fan av Game of thrones siden begge har spilt der..Noe som jo også kan være en god ting...... eller dårlig om han er fan av den siste sesongen. 😬

Jaja, vi gleder oss uansett, dette blir bra! Eller ufattelig dårlig.....
 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Bra valg av skuespiller til Joel, rip in peace btw.
Men til Ellie så burde jo Ellen Page spilt etter min mening. Men fant  sjokkerende ut akkurat at hun/han fant jo ut akkurat at hun/han ville være gutt istedet. Jaja men det finnes jo parykk?

Hun som skal spille Ellie likner jo ikke på noen måte på Ellie i spillet, noe som Ellen Page, ehh  Elliot gjør.  Men ser ut som regissøren er stor fan av Game of thrones siden begge har spilt der..Noe som jo også kan være en god ting...... eller dårlig om han er fan av den siste sesongen. 😬

Jaja, vi gleder oss uansett, dette blir bra! Eller ufattelig dårlig.....
 

Æg er ikkje heilt enig av et par forskjellige grunner. Elliot lignet en del da hen var kjent som Ellen, men skuespilleren er og mye eldre enn hva Elly skal være i spillet. Men det var og en del kontroverse mellom skuespilleren og spillet da det først kom, da hen mente at de hadde kopiert utseende hens. Bare fordi en skuespiller ligner på en fiksjonell karakter, så burde ikke det være hovedgrunnlaget for hvorfor vedkommende får rollen. Det å faktisk kunne spille karakteren på en god måte burde veie tyngst.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (1 time siden):

Men til Ellie så burde jo Ellen Page spilt etter min mening. 

Denne likheita skal ha vært tilfeldig, og med plagiatanklagene på at Naughty Dog kopierte utsjåanden utan å betale skodespelaren så ville det nok være nærmast umogleg å få til ein slik avtale. 

Hadde det derimot vært snakk om ein filmatisering av spelet Beyond two Souls som kom ut omtrent samtidig med Ellen Page i hovudrollen som stilte med både utsjåanden og stemmeskodespel så hadde det nok vært noko heilt anna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (5 minutter siden):

Denne likheita skal ha vært tilfeldig, og med plagiatanklagene på at Naughty Dog kopierte utsjåanden utan å betale skodespelaren så ville det nok være nærmast umogleg å få til ein slik avtale. 

Hadde det derimot vært snakk om ein filmatisering av spelet Beyond two Souls som kom ut omtrent samtidig med Ellen Page i hovudrollen som stilte med både utsjåanden og stemmeskodespel så hadde det nok vært noko heilt anna.

Tilfeldig eller ikke, de burde funnet en som så ut som Ellie, og ikke som kremt, hun Got dama som er milevis fra utseendemessig. Om hun spiller bra, kanskje det.. Men som jeg skriver, det blir bra uansett. We adapt......

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
52 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Tilfeldig eller ikke, de burde funnet en som så ut som Ellie, og ikke som kremt, hun Got dama som er milevis fra utseendemessig. Om hun spiller bra, kanskje det.. Men som jeg skriver, det blir bra uansett. We adapt......

Klassisk feiloppfatning å tro at mer likhet er bedre, det motsatte er som oftest tilfelle. Jo nærmere man legger seg originalmateriale, jo vanskeligere er det å innfri forventningene som aldri kan matche originalen, da man alltid vil sammenligne for å finne forskjeller. Derfor er jo de bedre adapsjonene basert på et univers eller konsept, ikke er forsøk på blåkopi som aldri vil funke.

Nå er ikke jeg noe fan av valgt skuespiller heller, men er åpen for at det kan bli bra. Jeg regner med castingbyrået har gjort en grundigere jobb enn tilfeldige forumbrukere ;)

Hvis de nå absolutt skulle velge en "likere" skuespiller så hadde Kaitlyn Dever (som forøvrig var briljant i "Unbelievable") vært et langt bedre alternativ. Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen.

Edit: sidenote, tror Nick Offerman kan bli dritkul i denne

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
aidskake skrev (44 minutter siden):

Klassisk feiloppfatning å tro at mer likhet er bedre, det motsatte er som oftest tilfelle. Jo nærmere man legger seg originalmateriale, jo vanskeligere er det å innfri forventningene som aldri kan matche originalen, da man alltid vil sammenligne for å finne forskjeller. Derfor er jo de bedre adapsjonene basert på et univers eller konsept, ikke er forsøk på blåkopi som aldri vil funke.

Nå er ikke jeg noe fan av valgt skuespiller heller, men er åpen for at det kan bli bra. Jeg regner med castingbyrået har gjort en grundigere jobb enn tilfeldige forumbrukere ;)

Hvis de nå absolutt skulle velge en "likere" skuespiller så hadde Kaitlyn Dever (som forøvrig var briljant i "Unbelievable") vært et langt bedre alternativ. Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen.

Edit: sidenote, tror Nick Offerman kan bli dritkul i denne

" Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen." Han heter Elliot, ikke Ellen, vi er i 2022 for FFS

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
6 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

" Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen." Han heter Elliot, ikke Ellen, vi er i 2022 for FFS

Det var alt du klarte å få ut av innlegget mitt, bli krenket på noen andres vegne. Hjelpes det er virkelig ikke håp 🙄

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (7 timer siden):

" Ellen Page er uansett altfor gammel til å passe i rollen." Han heter Elliot, ikke Ellen, vi er i 2022 for FFS

Jeg kenner deg godt nok fra dette forumet,  samt leste hele tråden. Jeg forsto med en gang det var irronisk, men jeg skal være helt ærlig å si det ikke kommer godt frem i alle fall når man ikke leser første posten 🤣

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar
aidskake skrev (8 timer siden):

Hvis de nå absolutt skulle velge en "likere" skuespiller så hadde Kaitlyn Dever (som forøvrig var briljant i "Unbelievable") vært et langt bedre alternativ.

Kunne ikke vært mer enig. Jeg kjøper rett og slett ikke Bella Ramsey som den badassen Ellie skal bli, mens Dever har vist ved flere anledninger (eksempelvis i Justified) at hun kan spille nettopp det. Men bortsett fra det er jeg ekstremt håpefull om serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...