Gå til innhold

Telia-boks vs. Samsung TV


Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt en Samsung TV. Har mine TV-kanaler gjennom Telia (Telia-boks). Opplever at TV'en er hurtig mens Telia-boksen er fryktelig treig. To spørsmål:

1. Kan jeg bytte om antenneledningen fra boksen til TV'en og se mine TV-kanaler gjennom Samsung TV'en? Eller er jeg nødt til å bruke Telia-boksen for å se kanalene jeg har i kanalpakken?

2. Hvis jeg kan se kanalene på TV'en er det mulig å spole/starte fra starten av programmet slik jeg nå kan med boksen?

(Jeg er klar over at jeg må fortsatt bruke Telia-boksen for å få tilgang til TV-arkiv og apper som ikke er tilgjengelig på Samsung'en)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (47 minutter siden):

Bytt til stream

Jeg kan ikke lege inn linken til stream her for jeg kommer inn på stream hvis jeg søker på stream da kommer jeg inn på min stream da i mobilen sorry der

Hvilken stream er det snakk om? Jeg har noen strømmetjenester men det er ikke noen av de vanlige kanalene der. 

Endret av Nåla-i-veggen
Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (46 minutter siden):

Nei du kan ikke koble rett inn, må bruke boksen eller en apple tv/android tv boks med telia play appen(den er ikke tilgjengelig for samsung sitt os men mange har etterspurt men ser ikke ut som telia gidder å lage en versjon)
 

Det var synd. Er det noen måte Telia-boksen kan oppgraderes på? Jeg tror den har både svak prosessor og lite minne...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...