Gå til innhold

Har komplett snytt meg.


Wiktory

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har selv ett msi fx 5600. dette fikk jeg også tilbake forde jeg reklamerte på to tidlgere kort. ett 4200 og ett 7500 le- FX- kortet er mere ustabilt enn de andre. Vet ikke om det er komponentene i maskineen min som ikke liker hverandre men jeg får ikke kortet til å funke noe serli bra. men dette var hos PC- Utstyr.....Grunnen til reklamasjonene var prikker over skjermen...

Lenke til kommentar
Selv har jeg handlet for ca 400 000 fra komplett/norek. Jobber som itansvalig på en skole så det meste er gjennom jobben, 70-80k vi a en ungdomsbedrift jeg var leder i og ca 50k privat. Har veldig gode erfaringer med komplett og har stort sett bare bra og si. Grunnen til at jeg spurte i akkurat denne saken var at jeg leste en test mellom FX5600 og Ti 4200 å var ikke akkurat imponert over hva FX5600 fikk til, derfor tenkte jeg at jeg skulle slenge ut en post her.

 

Takk for gode svar.

Vist du sender en mail til de,og forklarer saken,test /ytelse osv.OG i tillegg forklarer hvilken kunde du er,så er jeg ganske sikker på at du får bytte,da du har lagt igjenn så mye penger hos de,Det er ikke du som har betalt for alt,men du står ansvarlig for innkjøpa,og det er jo det som teller for komplett.

 

Nå kjenner jeg ikke kortet i ytelse,men vist du mener det ikke yter nok i forhold så ville jeg gjort som beskrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...