Gå til innhold

Har komplett snytt meg.


Wiktory

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komplett har ikke snytt deg.

Alt etter hvilken test man leser vil man kunne se at disse kortene er ganske like i ytelse.

Les stor sammenligningstest her!

 

Synes det er for mange som har piggene ute straks komplett omhandles her på forumet jeg. Komplett har vært en stødig leverandør år etter år. Det er ikke mange av de webshopene, er det?

Endret av ronndi
Lenke til kommentar
Hvis komplett ser muligheten til å snyte deg så gjør de det nok! Men kan jo se ut som du slapp greit unna det denne gangen!

 

:dontgetit:

Sånne utsagn skal du være J**elig forsiktig med.Jeg har handla på komplett for over 30 000 kr,i ca 8 leveringer,og det har aldri vert noe tull.

Jeg har hatt to returer på varer som var DOA,og her var det ingen problem i det hele tatt,alt ordna seg.

 

Du bør begrunne slike innlegg ellers så havner du i trøbbel her på forumet.

Lenke til kommentar
Sånne utsagn skal du være J**elig forsiktig med.Jeg har handla på komplett for over 30 000 kr,i ca 8 leveringer,og det har aldri vert noe tull.

Jeg har hatt to returer på varer som var DOA,og her var det ingen problem i det hele tatt,alt ordna seg.

 

Du bør begrunne slike innlegg ellers så havner du i trøbbel her på forumet.

Må bare si meg enig med Guttorm i den. Har handlet hos komplett maaaange ganger, og har dermed også opplevd både DOA og produkter som ikke har levd opp til forventningene mine.

 

Har aldri hatt problemer med å ha fått bytte i andre varer eller fått nytt. I tillegg har de jamt over god service på mail. Skal jeg anbefale en webshop der man slipper å krangle for å få den garantien man har krav på, samt service, så blir det komplett.no

 

-KJ

Lenke til kommentar
Sånne utsagn skal du være J**elig forsiktig med.Jeg har handla på komplett for over 30 000 kr,i ca 8 leveringer,og det har aldri vert noe tull.

Jeg har hatt to returer på varer som var DOA,og her var det ingen problem i det hele tatt,alt ordna seg.

 

Du bør begrunne slike innlegg ellers så havner du i trøbbel her på forumet.

Må bare si meg enig med Guttorm i den. Har handlet hos komplett maaaange ganger, og har dermed også opplevd både DOA og produkter som ikke har levd opp til forventningene mine.

 

Har aldri hatt problemer med å ha fått bytte i andre varer eller fått nytt. I tillegg har de jamt over god service på mail. Skal jeg anbefale en webshop der man slipper å krangle for å få den garantien man har krav på, samt service, så blir det komplett.no

 

-KJ

Henger meg med :yes:

Lenke til kommentar
Hvis komplett ser muligheten til å snyte deg så gjør de det nok! Men kan jo se ut som du slapp greit unna det denne gangen!

 

:dontgetit:

Dette er et direkte useriøst innlegg. Skal du komme med slike påstander, så får du i hvert fall begrunne det skikkelig. Hvis ikke, så er det bedre å holde kjeft. :angry:

Lenke til kommentar

Skal vel ikke legge skylden på selve Webshopen til Komplett. Har hatt store problemer med de lokale butikkene deres. De har ved flere annledninger nektet å ta retur på varer som ikke har virket i utgangspunktet, og varer som har sluttet å fungere innen garanti fristen.

 

Dette har ikke bare hendt meg men flere bekjente av meg. Dette var nok grunnen til at eg kanskje var litt skarp i uttalesene mine. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemer med komplett, men jeg ble litt misfornøyd når jeg mottok et GeForce FX5600XT i bytte for et GeForce 4 ti4200. Alle tester jeg har gjort viser at FX'en yter dårligere enn GeForce 4 ti4200.

 

Allikevel kan jeg ikke skylde på komplett for dette, det er jo egentlig nVidia sin feil.

Lenke til kommentar

Selv har jeg handlet for ca 400 000 fra komplett/norek. Jobber som itansvalig på en skole så det meste er gjennom jobben, 70-80k vi a en ungdomsbedrift jeg var leder i og ca 50k privat. Har veldig gode erfaringer med komplett og har stort sett bare bra og si. Grunnen til at jeg spurte i akkurat denne saken var at jeg leste en test mellom FX5600 og Ti 4200 å var ikke akkurat imponert over hva FX5600 fikk til, derfor tenkte jeg at jeg skulle slenge ut en post her.

 

Takk for gode svar.

Lenke til kommentar
Sånne utsagn skal du være J**elig forsiktig med.Jeg har handla på komplett for over 30 000 kr,i ca 8 leveringer,og det har aldri vert noe tull.

Jeg har hatt to returer på varer som var DOA,og her var det ingen problem i det hele tatt,alt ordna seg.

 

Du bør begrunne slike innlegg ellers så havner du i trøbbel her på forumet.

Må bare si meg enig med Guttorm i den. Har handlet hos komplett maaaange ganger, og har dermed også opplevd både DOA og produkter som ikke har levd opp til forventningene mine.

 

Har aldri hatt problemer med å ha fått bytte i andre varer eller fått nytt. I tillegg har de jamt over god service på mail. Skal jeg anbefale en webshop der man slipper å krangle for å få den garantien man har krav på, samt service, så blir det komplett.no

 

-KJ

Henger meg med :yes:

:D Helt enig :thumbs:

 

Komplett har vært stødig og bra leverandør siden jeg kjøpte min første pc. Har hatt både DOA og ting som har krangla med pc'en min og alle ganger har jeg sendt det inn å ting har ordnet seg helt fint. :thumbs:

 

Når det gjelder varer i bytte for andre har bare opplevd det en gang, å da fikk jeg ett Radeon9700PRO AIW i stedet for et vanlig Radeon9700PRO. så de har ikke akkurat prøvd å snyte meg heller.

Endret av B-Man
Lenke til kommentar
Hei alle sammen.

 

Min første post.

 

Hadde et Creative G4 Ti 4600 som jeg sente i retur til komplett.

 

Dette er kortet jeg får igjen:

MSI GeForce FX5600 128MB DDR

 

Blir jeg snytt?

 

Du er nok ikke snytt, nei. Ta en kikk på www.komplett.no, så ser du kjapt at de ikke selger G4-kortene lenger. Så derfor har du nok fått et nyere kort av noenlunde samme klasse.

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...