Gå til innhold

Days Gone skal angivelig bli film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet var helt OK, og "gimmicken" som gjorde det gøy var jo det at de klarte å rendre hundrevis av zombier på skjermen på en gang på konsoll.

Utover det så husker jeg absolutt ingenting av historien, den var en totalt forglemmelig og generisk zombie-sjangerhistorie. Sånn sett så vet jeg ikke helt hva de skal lage film av som gjør at den skal kunne skille seg fra andre i sjangeren?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Vil mye heller ha Days Gone 2, enn nok en middelmådig TV-serie basert på et dataspill. Jeg spilte Days Gone på PC via Steam, og antar da at de fleste feilene var rettet - ettersom jeg hadde ingen problemer/bugs. For meg var dette et av de beste spillene de siste årene, og ble veldig skuffet da oppfølgeren ble kansellert - sammenliknet med alle mulige andre uinteressante spillserier som stadig går videre. Det var litt mye micro-managing i spillet, men det kan man fikse med et par mods. Anbefaler Days Gone (spillet) på det varmeste, bra karakterer og historie, og glimrende grafikk.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar
Hawko skrev:

Dette spillet var helt OK, og "gimmicken" som gjorde det gøy var jo det at de klarte å rendre hundrevis av zombier på skjermen på en gang på konsoll.

Utover det så husker jeg absolutt ingenting av historien, den var en totalt forglemmelig og generisk zombie-sjangerhistorie. Sånn sett så vet jeg ikke helt hva de skal lage film av som gjør at den skal kunne skille seg fra andre i sjangeren?

Er nok smak og behag her... Jeg syns faktisk historien var kjempe god. Dette var 1 av svert få spill jeg faktisk har spilt igjennom og kan faktisk huske noe av ( Ikke alt ) .. Spillet har i tillegg engasjert meg såpass, at jeg har med "jevne" mellomrom, sjekket opp om der var noe nytt om Days Gone 2, da jeg gjerne skulle ha spilt en oppfølger av det.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...