Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med kjæresten om økonomi og penger.


Gjest ebb90...e37

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever at du tenker rasjonelt naa, men her har du noe aa tygge paa.

Kjenner en som sitter paa Finn.no og bare legger inn skambud.

De fleste, blir veldig fornaermet, men av og til, dukker han som er desperat opp, ogsaa faar han baaten, til en verdi av 90 000, for 15 000.

Det samme er det hun holder paa med. 

Naar hun har tid, nar hun ikke tar seg av en kunde, jobber hun paa nettet. slenger ut agn, til mangen ekteskapsemner, som i neste konsekvens, blir kjaerester, som kommer paa besoek, hvor hun kan faa sving paa pengehjulet og faar presanger, som motorsykler, telefoner, klaer, smykker, tv'er, lydanlegg, pc, vaskemaskin, you name it.

Har hun en soenn, saa, har jo han selvfoelgelig gebursdag dagen etterpaa og familien, ligger etter med husleia, osv.

Ogsaa maa hun faa sendt penger, maanedlig, der du hjelper henne med aa komme ut av den forferdelige situasjonen, hun er i.

Mens dette paagaar, er det kanskje en pikkolo, som proever seg, griner sine modige taarer og trenger din hjelp, med et sjokkerende beloep? Han kjoerer det samme opplegget

Du kan risikere at plutselig staar du med et serioest banklaan paa noen hundretusen, at noen laanehaier, er etter deg, osv.

Er Lexusen din og gjelda staar paa meg? Jeg trodde vi leide den jeg.

Det huset, som jeg har pusset opp,  for 300 000, itillegg til kjoepet, er ikke mitt allikevel? Ektemannen til hun, jeg kjopte det av, har ikke skrevet under.

Den nydelige paradiseiendommen ved elven, jeg kjopte, er ikke min, jeg har vist bare leid den i tre aar.

Jeg kunne holdt paa i det uendelige.

Tror du har faatt nok aa tenke paa naa, ha antennene ute, hvis du vil satse paa dette omraadet fremover.

Og enda en gang, drit i hu derre, fortest mulig. Du aner ikke hvor store problemer, hun kan skape for deg.

Lykke til! 🙂

 

 

 

Endret av Karltorbj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...