Jump to content
Maefteda

Fantasy Premier League 2022/23

Recommended Posts

Vurderer å kjøre kun Salah som premium. Kan få et lag som har et veldig høyt potensiale hvis man kun går med han, men kan selvfølgelig svi hvis feks Haaland slår ordentlig til fra start:

Screenshot_20220707_194154_com.pl.premierleague.jpg

Har aldri vært en template-mann, og vurderer å starte sesongen uten Salah. Det har blitt mer en prinsipiell greie for min del nå, ettersom jeg synes FOMO er noe av det som ødelegger moroa med Fantasy. I fjor var vel Son helt på høyde poengmessig, og jeg vurderer nå sterkt å frigjøre 1 mill for å få han inn istedenfor. 

Ellers: Tror United kan være attraktive for en del spillere i år, nå som Rashford, Sancho og Martial har blitt prisa såpass lavt. 

Jeg satte opp et lag på fredag, men navnet står fortsatt som "Pending Moderation", noe jeg kanskje regnet tok et par timer, men det står fortsatt. Navnet inneholder ingenting støtende, så skjønner ikke greia. Noen tanker?

28 minutes ago, Sexylubb1 said:

Tenkte det kom til å løsne for pool i dag så satt Salah som kaptein over Håland. Er det fuckings mulig ass... 

Same som meg. Vanvittig at de vinner 9-0 uten målpoeng for Salah også :(

Liquidkey skrev (3 timer siden):

Same som meg. Vanvittig at de vinner 9-0 uten målpoeng for Salah også :(

Enda mer vanvittig er fyren som vinner runden som har Firmino som trippelkaptein. :p