Gå til innhold

EA skal angivelig vise frem Skate 4 i juli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knetten82x skrev (På 30.6.2022 den 15.53):

Av spillinnhold vil FIFA 23 by på alle de vanlige funksjonene, med et økt fokus på kvinnefotball.

Greit å vite. Så da blir online som før. Totalt juks.

Det finnes da online uten å spille Ultimate Team. De som spiller UT får skylde seg selv. Jeg skulle ønske det ble forbudt, slik som i Belgia(?) og andre steder. FUT har alltid vært søppel og er det fortsatt.

Ellers håper jeg Skate 4 blir bra. Digget de foregående spillene.

Need for Speed har potensiale, hvis de lar oss skippe de forferdelige mellomsekvensene. Jeg måtte avbryte de siste need for speed spillene da jeg ikke fikk lov til å bare *kjøre*. Tenk om Forza Motorsport skulle hatt cringy videoer som du ikke kan skippe mellom hvert løp? Helt jævlig.

 

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (På 1.7.2022 den 16.25):

Det finnes da online uten å spille Ultimate Team. De som spiller UT får skylde seg selv. Jeg skulle ønske det ble forbudt, slik som i Belgia(?) og andre steder. FUT har alltid vært søppel og er det fortsatt.

Ellers håper jeg Skate 4 blir bra. Digget de foregående spillene.

Need for Speed har potensiale, hvis de lar oss skippe de forferdelige mellomsekvensene. Jeg måtte avbryte de siste need for speed spillene da jeg ikke fikk lov til å bare *kjøre*. Tenk om Forza Motorsport skulle hatt cringy videoer som du ikke kan skippe mellom hvert løp? Helt jævlig.

 

Godt innlegg. Ja spiller vanlig online neste år. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...