Gå til innhold

The Last of Us-nyversjon for PlayStation 5 kan komme i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillt gjennom dette nesten 4 ganger, 2 ganger på ps3 og så 1.5 ganger på ps4 versjonen. Ble lei midt i siste gang.
Tror ikke at noe kan får meg til å spille en versjon til, da må det såfall bli helt ny revolusjonerende unreal 5 grafikk og nytt lydspor.

The last of us 2 spilte jeg en gang, så gikk det i glemmeboken for alltid..... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
kilik skrev (17 minutter siden):

Ser ikke helt poenget. Fikk en grei remaster på PS4 i 2014. Da må det være bedre å bruke ressursene på et nytt spill, f.eks. Uncharted 5 eller nytt Jak & Daxter.

Det er nok stor fare for at denne remaken i realiteten er ei unskuldning for å kunne selge ein eigen PS5 versjon til fullpris utan særleg kostnad, og at ein berre gjer akkurat nok til å kunne forsvare nyutgivinga som ein remake. Det har vært mange dårlege remake den siste tida.

Ellers er eg einig i at ressursane burde blitt brukt til å enten produsere nye spel, eller lage remake av spel som er så gamle at dei har blitt lite tilgjengelege. PS4 versjonen av tLoU kan ein uansett spele på PS5, og sjølv om at det er tydeleg at grafikken er fleire hakk dårlegare enn ein huskar det så er det tLoU1 fortsatt fullt spelbart.

Lenke til kommentar
kilik skrev:

Ser ikke helt poenget. Fikk en grei remaster på PS4 i 2014. Da må det være bedre å bruke ressursene på et nytt spill, f.eks. Uncharted 5 eller nytt Jak & Daxter.

Remaster er ikke remake. Det var vel snakk om modernisering av gameplay, forandringer på historien, osv.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...