Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 30


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (5 minutter siden):

Jeg tror det er nok å bytte ut Maguire i sommer så blir vi straks et bedre lag. Makan til møkkaspiller skal du lete lenge etter.

Se på det her, enten scorer han selvmål eller gjør noe dumt, ellers er han så langt unna at han ikke får gjort noe som helst.

1.jpg

De tok opp dette i studio. Om du ser hele situasjonen så ser du at Dalot, AWB og Maguire går opp og støter. Lindelöf og Jones følger ikke med på linja, dermed står de igjen langt bak og opphever offsiden. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (11 minutter siden):

Veldig beskrivende at en spiller som skal bort i sommer erstattes av en spiller som også skal bort i sommer. For å spille midtbane med en annen som skal bort i sommer.

Er nok fort det siste vi får se av Pogba i Uniteddrakt. På en måte passende; en spiller som har vært fryktelig mye skadet og som alt for sjeldent har klart å løfte laget når vi trenger det som mest, avslutter på akkurat den måten.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

De tok opp dette i studio. Om du ser hele situasjonen så ser du at Dalot og Maguire går opp og støter. Lindelöf og Jones følger ikke med på linja, dermed står de igjen langt bak og opphever offsiden.

Maguire er litt på halvdistanse der likevel, han velger verken å ligge igjen eller å støte opp på ballfører og havner i midt i

Lenke til kommentar
bshagen skrev (5 minutter siden):

Kan bare snakke for meg selv, men har aldri pissa på andre supportere slik du driver med om dagen. Men for all del, du må gjerne legge deg på det nivået :) 

Det var maaaange United-supportere som pissa på andre supportere på den tiden, selvom det selvfølgelig fantes en og annen sympatisk supporter (som jeg anser deg og Snik som en del av). Dere var for å si det mildt ikke en veldig hyggelig supporterskare fra midten av 90-tallet og fram til det gikk skikkelig til helvete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...