Gå til innhold

Hvor er det blitt av diskusjon.no arkivet?


Anbefalte innlegg

Som bruker her i 20 år (jeg hadde en annen bruker før denne) lurer jeg på hvor det er blitt av hele diskusjon.no arkivet? Det er et hav av god informasjon der som burde være tilgjengelig for offentligheten. Det har åpenbart både informativ, sentimental, politisk og kulturell verdi. For tida ser jeg bare innhold tilbake til 2020, e.l.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
Aiven skrev (4 timer siden):

Som bruker her i 20 år (jeg hadde en annen bruker før denne) lurer jeg på hvor det er blitt av hele diskusjon.no arkivet? Det er et hav av god informasjon der som burde være tilgjengelig for offentligheten. Det har åpenbart både informativ, sentimental, politisk og kulturell verdi. For tida ser jeg bare innhold tilbake til 2020, e.l.

Hei Aiven, ingenting har skjedd med arkivet til Diskusjon.no. Eksempel: Side 520 i Politikk og samfunn. https://www.diskusjon.no/forum/57-politikk-og-samfunn/page/520/ med innhold tilbake til 2002.

Kategorien forumarkiv består av innhold fra nedlagte kategorier som ikke har hatt en naturlig plass å plasseres ellers. Eksempelvis kommentarfelt til sider som ikke lenger er partnere.

Er det noe spesielt du leter etter som du ikke finner, så gi oss gjerne en beskjed så kan vi se om vi kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

@Øystein Det er hvertfall blitt vanskelig å finne igjen mine egne innlegg. Hvis jeg går til konto > profil og klikker meg til siste side på "alt skrevet av :utakt", så stopper det i år 2020. Jeg har vært her mye lenger enn det.

Ikke noe stort problem i og for seg, men det er kanskje vanskelig å finne innlegg fra andre brukere også. Søkefunksjonen her inne er jo litt så som så. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 timer siden):

@Øystein Det er hvertfall blitt vanskelig å finne igjen mine egne innlegg. Hvis jeg går til konto > profil og klikker meg til siste side på "alt skrevet av :utakt", så stopper det i år 2020. Jeg har vært her mye lenger enn det.

Ikke noe stort problem i og for seg, men det er kanskje vanskelig å finne innlegg fra andre brukere også. Søkefunksjonen her inne er jo litt så som så.

Jeg hadde omtrent samme erfaring, så jeg trodde at ting var blitt slettet. Men virker som det bare er mine innlegg som ikke går lengre tilbake da.

 

Fint at det ikke er slettet hvertfall, det hadde vært trist :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Øystein skrev (2 timer siden):

Hei Aiven, ingenting har skjedd med arkivet til Diskusjon.no. Eksempel: Side 520 i Politikk og samfunn. https://www.diskusjon.no/forum/57-politikk-og-samfunn/page/520/ med innhold tilbake til 2002.

Kategorien forumarkiv består av innhold fra nedlagte kategorier som ikke har hatt en naturlig plass å plasseres ellers. Eksempelvis kommentarfelt til sider som ikke lenger er partnere.

Er det noe spesielt du leter etter som du ikke finner, så gi oss gjerne en beskjed så kan vi se om vi kan hjelpe deg.

Ja, jeg ser etter en spesifikk tråd om Julian Assange. Finner den ikke ved å søke på Assange i trådtitler. Ganske sikker på at vi hadde minst en lengre tråd om ham gående.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
:utakt skrev (7 timer siden):

@Øystein Det er hvertfall blitt vanskelig å finne igjen mine egne innlegg. Hvis jeg går til konto > profil og klikker meg til siste side på "alt skrevet av :utakt", så stopper det i år 2020. Jeg har vært her mye lenger enn det.

Ikke noe stort problem i og for seg, men det er kanskje vanskelig å finne innlegg fra andre brukere også. Søkefunksjonen her inne er jo litt så som så. 

Du må gå til Profil -> Se deres aktivitet -> Innlegg
https://www.diskusjon.no/profile/68669-utakt/content/page/261/?type=forums_topic_post
Der kan du gå helt tilbake til 2005.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...