Hansien Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Gratulerer. Nå er det bare å komme seg ut på sykkelen og nyte livet 😎
Hanhijnn Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Gavekort skrev (18 timer siden): Læringen har nettopp begynt. Jepp! Førerkortet er kun en lisens til å fortsette opplæringen på egen hånd. 1
Konkulf Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Tusen hjertelig alle sammen! Blir mye læring framover, og satser på å få tatt noen førerutviklingskurs også når/hvis det passer inn i kalenderen! Driver forresten og ser etter en tank bag, noen som har noe å anbefale der eller? 2
Hanhijnn Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Konkulf skrev (3 minutter siden): Driver forresten og ser etter en tank bag, noen som har noe å anbefale der eller? Givi eller SW Motech sine som du kun klikker fast på en ring på bensinlokket er veldig greie. Unngår å skrape opp tanken, og veldig lette å ta av/på.
Konkulf Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni 5 minutes ago, Hanhijnn said: Givi eller SW Motech sine som du kun klikker fast på en ring på bensinlokket er veldig greie. Unngår å skrape opp tanken, og veldig lette å ta av/på. Har faktisk SW Motech sidevesker som jeg er veldig fornøyde med, og ser tankveskene deres også er ganske fine i pris, så regner med det blir en av dem, takk! 1
Hansien Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Kan anbefale å stikke innom en forhandler og prøve litt forskjellige type tankvesker. Det er greit å finne en som både rommer litt, men ikke blir i veien enten for styret eller deg som sjåfør. 1
Hansien Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Jeg vet ikke hva som har skjedd, om det har vært noe misfarging under vask eller noe.. Men har vist blitt en annen sykkel på meg nå 2
RookieNO Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Hvordan må jeg vaske Hornet'en min for at den skal ende opp som en XSR-900? Kokvask?
Hansien Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Usikker, du må nok vaske hos forhandler tror jeg da. De har nok de rette produktene.
Hansien Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Var skikkelig uheldig/kløne og sølte en bensin når jeg skulle fylle. Ingen vaskemuligheter på den stasjonen førte til at jeg måtte tørke dette av med papir. "Heldigvis" bare tanken som ble utsatt for masse mikroriper. Nå er det ikke kjørevær ute så da står vi inne i garasjen og korrigerer litt lakk 😎 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå