Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store MC-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gavekort skrev (18 timer siden):

Læringen har nettopp begynt.

Jepp! Førerkortet er kun en lisens til å fortsette opplæringen på egen hånd.

• Liker 1
Skrevet

Tusen hjertelig alle sammen! Blir mye læring framover, og satser på å få tatt noen førerutviklingskurs også når/hvis det passer inn i kalenderen!

Driver forresten og ser etter en tank bag, noen som har noe å anbefale der eller?

• Liker 2
Skrevet
Konkulf skrev (3 minutter siden):

Driver forresten og ser etter en tank bag, noen som har noe å anbefale der eller?

Givi eller SW Motech sine som du kun klikker fast på en ring på bensinlokket er veldig greie. Unngår å skrape opp tanken, og veldig lette å ta av/på.

Skrevet
5 minutes ago, Hanhijnn said:

Givi eller SW Motech sine som du kun klikker fast på en ring på bensinlokket er veldig greie. Unngår å skrape opp tanken, og veldig lette å ta av/på.

Har faktisk SW Motech sidevesker som jeg er veldig fornøyde med, og ser tankveskene deres også er ganske fine i pris, så regner med det blir en av dem, takk!

• Liker 1
Skrevet

Kan anbefale å stikke innom en forhandler og prøve litt forskjellige type tankvesker. Det er greit å finne en som både rommer litt, men ikke blir i veien enten for styret eller deg som sjåfør.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd, om det har vært noe misfarging under vask eller noe.. Men har vist blitt en annen sykkel på meg nå

PXL_20250707_165310297.thumb.jpg.2c0d3f4cd0e67c1fd343ffc388d882cf.jpg

• Liker 2
Skrevet

Var skikkelig uheldig/kløne og sølte en bensin når jeg skulle fylle. Ingen vaskemuligheter på den stasjonen førte til at jeg måtte tørke dette av med papir. "Heldigvis" bare tanken som ble utsatt for masse mikroriper.

Nå er det ikke kjørevær ute så da står vi inne i garasjen og korrigerer litt lakk 😎

PXL_20250713_140012660.thumb.jpg.da0a64dadcb214f5ee754e8e9d4c8315.jpgPXL_20250713_140024605.thumb.jpg.70470339ce1f980b12c392ac89d7cb33.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...