Flygg Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 trenger et eller annet å spille på. det må ha gratis nedlasting av en størrelse som går greit med ISDN (under 10 mb).
Flygg Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 dsj er genialt. får prøve little fighter da. tar gjerne imot flere forslag, og gjerne linker også.
Khalifen Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 (endret) Test ut dette spillet. www.geocities.com/toffpunker/Lastned.html Endret 10. januar 2004 av king_of_kong
Bushnell Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 super mario fra dosgamesarchive.com eller noe
Flygg Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 takker for alle forslag så langt. tror jeg har spilt litt for mye mario opp gjennom tidene. hadde vært kult med et gratisspill (eller shareware) der man kunne mekke på biler. et slags streetrod opplegg, bare nyere. noen som vet om noe? vær så snill å ikke nevne gearhead garage
nord Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 takker for alle forslag så langt. tror jeg har spilt litt for mye mario opp gjennom tidene. hadde vært kult med et gratisspill (eller shareware) der man kunne mekke på biler. et slags streetrod opplegg, bare nyere. noen som vet om noe? vær så snill å ikke nevne gearhead garage noe som street legal 2 redline?? men...det er ikke freeware og ikke under 10mb så da kan jeg jo spørre meg selv over hvorfor jeg postet denne posten her...
simenn Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 ikke noe bilspill, men fett allikevel: Icy Tower Jump'n'Bump (Multiplayer)
Marvin the Machine Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jepp, Icy Tower og Jump`n`Bump er kule. Prøv også å finne Liero.
ace_ventuora Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 på miniclip er det mange bra, prøv det som heter boom boom volleyball
RatmFan Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 SJ3 (Ski Jump International 3) Deluxe Ski Jump Icy Tower Gene Rally Blobby Volley Liero Dynamite Zatacka Elasto Mania, selvfølgelig Hadde gammel Pc før, med ISDN...... Been there, done that. Let litt rundt forbi. www.gratis-kvalitetsdataspel.org, besitter massevis av flotte spill f. eks.
simes Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Dra i butikken og kjøp deg et spill istedet. Ingen freeware spill er _gode_ i forhold til dagens standard. Elasto mania er jo ikke freeware. Får med rundt 16 baner i demoen som man klarer på under en time.
Flygg Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 gta 1 nedlastningen tar 140 mb finnes en del gode gratis dataspill. det er bare det at det er veldig mange dårlige for hvert som er bra. icy tower er kongebra sj3 og dsj er helt enorme, men har spilt dem i uendelig mange timer før. får prøve å sjekke ut noen av forslagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå