Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 23

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Anullerte han målet for den bittelille dytten?

Ja, det ser jo skikkelig kjipt ut og det er jo lett å dette når du er i fart. Og han var jo ute med handa...

Men burde Silva fått gult nr 2 for filming og målet stå i en rettferdig verden? Selvsagt. Iofs bedre at dommeren dømmer på den enn at han godkjenner og VAR gjør det. Det er jo smart av Silva.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Interessant dømming i dag. 

Skrevet (endret)
Golf'ern skrev (1 time siden):

Conte har allerede rukket å tape 3 ganger mot Chelsea, drøyt.

4 om du teller ligacup-kampene som 2...

Og en fun fact, om du ikke holder med Spurs; det er 20 år siden sist Tottenham tapte 4 kamper mot samme lag i en sesong. Gjett hvilket lag.

Endret av Sexylubb1
Skrevet (endret)
Sexylubb1 skrev (2 timer siden):

Og en fun fact, om du ikke holder med Spurs; det er 20 år siden sist Tottenham tapte 4 kamper mot samme lag i en sesong. Gjett hvilket lag.

Er ikke det den sesongen der vi hadde den sinnsyke 5-3 kampen mellon United og Tottenham? Jeg setter en knapp på United, men hukommelsen min begynner å bli så som så 😅

EDIT: Og jeg tror det var 3-0 til pause til Tottenham 

Endret av bshagen
Skrevet
bshagen skrev (1 minutt siden):

Er ikke det den sesongen der vi hadde den sinnsyke 5-3 kampen mellon United og Tottenham? Jeg setter en knapp på United, men hukommelsen min begynner å bli så som så 😅

Svaret er, om kommentatorene sa rett, Chelsea. 

Skrevet
Sexylubb1 skrev (Akkurat nå):

Svaret er, om kommentatorene sa rett, Chelsea. 

Da er husken min på bærtur og jeg så ikke Chelsea-kampen. Godt jeg ikke satte penger på det, hehe :D

Skrevet

Tottenham har et voldsomt Chelsea-syndrom. Post-Wenger er de mye kjipere å møte enn Arsenal og seirene mot de er mye viktigere (selv om innfødte Spurs fans selvsagt ikke ville være enig). 

Skrevet (endret)

Måtte sjekke litt her nå, det var den 5-3 kampen i alle fall. Og hvis vi kun regner PL så gikk Tottenham på en 7-rekkers tap mot United fra 01 til 04 :) 

Endret av bshagen
Skrevet
KANE2009 skrev (6 timer siden):

Greit å slippe dommerwhining og "Xhaka hadde fått rødt for det der" i hver eneste kamptråd da 👍🏻

Hadde jo nytt strålende eksempel i dag til og med! Tenk alt du har gått glipp av. 

Skrevet
bshagen skrev (13 timer siden):

Måtte sjekke litt her nå, det var den 5-3 kampen i alle fall. Og hvis vi kun regner PL så gikk Tottenham på en 7-rekkers tap mot United fra 01 til 04 :) 

For å sette det i perspektiv så har Tottenham vunnet en gang på Stamford Bridge siden PL starta, om jeg ikke husker feil. I ligaen, altså.

Heldigvis litt bedre stats på Wembley!

Gjest Slettet+3165
Skrevet
Sexylubb1 skrev (2 minutter siden):

For å sette det i perspektiv så har Tottenham vunnet en gang på Stamford Bridge siden PL starta, om jeg ikke husker feil. I ligaen, altså.

Heldigvis litt bedre stats på Wembley!

Korrekt, og det var når Conte var manager for Chelsea. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...