Gå til innhold

Månedslønn hos Jysk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://no.indeed.com/cmp/Jysk/reviews

Quote

Denne arbeidsplassen fulgte ikke tariff eller HMS regler i mitt to år lange deltidsjobb hos dere ved studier.
Ble tvunget til gratis søndagsjobbing
Fikk ikke betalt overtid
Ble truet og kjeftet ned av butikksjef
distriktssjef støttet butikk sjefen - helt på trynet.
Var feil på så og si alle lønningene
De har ingen innloggings system for når en kommer på jobb - idioti
Fordeler
Ingen
Ulemper
Alle

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Sydvest Stillingen innebærer å ha hovedansvar for lagermottak utpakking av varer, organisering av lageret, utleveringer, være behjelpelig for andre ansatte (eksempel: betjene kassa når noen går til pause eller når det er mange kunder tilstede), bestille kolli som mangler, kontakt med sjåfør som skal levere varer til kunder, påfylling av varer til butikkhyllene. Muligens noe mer også, husker ikke i farten. Har kun jobbet her i noen måneder.

Endret av Aritase
Lenke til kommentar

Jeg jobbet for Jysk da jeg studerte, riktignok begynt å bli noen år siden, 15-20 faktisk.. Men den gang ble vi oppfordret til å ikke være med i fagforening og måtte jobbe visse søndager gratis mot pizza når butikken måtte ommøbleres/ryddes/skippertak på lageret osv. Generelt lite fokus på HMS. Var verst da det het Norsk Sengetøylager, bedret seg litt da det ble Jysk.

Lenke til kommentar
16 hours ago, Olsenhower said:

Jeg jobbet for Jysk da jeg studerte, riktignok begynt å bli noen år siden, 15-20 faktisk.. Men den gang ble vi oppfordret til å ikke være med i fagforening og måtte jobbe visse søndager gratis mot pizza når butikken måtte ommøbleres/ryddes/skippertak på lageret osv. Generelt lite fokus på HMS. Var verst da det het Norsk Sengetøylager, bedret seg litt da det ble Jysk.

Det verste er at folk faktisk møter opp til slikt. Jeg dro ikke på et eneste "pizzamøte" i samtlige bedrifter som har prøvd seg på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...