Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 15


Gjest Slettet+3165

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen1 skrev (43 minutter siden):

Flere med svarte skjermer her? Altså telenor kunder med tv2 premium abo. 

Fy søren for noe piss. Virker ikke som de kommer med noe info heller om hvordan de ligger an i forhandlingene. 

Nope. Lineære tv leverandører fortjener ikke pengene mine. Ikke de lovlige på streaming heller, inntil videre ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok på grunn av skaden at AWB ikke starter. Vil tro han hadde startet hvis han var tilbake 100%. Men fint at han er tilbake i troppen.

Når jeg ser det laget og troppen vi stiller med i dag, så er vi en god del spillere fra å være det beste mannskapet på papiret. Håper virkelig spesielt Varane og Cavani er tilbake snart.

Mot Young Boys ser jeg for meg et skikkelig b-lag!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Ser ut som 4-2-2-2 med ball i laget dette her. Ingen forskjell fra Solskjær/Carrick sånn sett, men utførelsen har vært god i starten her. Bruno trekker mye bredt ut venstre mens Sancho kommer dypt inn i banen fra andre siden.

Jakobk skrev (3 minutter siden):

Fint å ha skuddfoten til Telles på banen. Et ekstra verktøy, spesielt på dødballer og cornere slik som nå for litt siden

Enig. Synes Telles har vært bedre enn før i de kampene Shaw har vært ute nå i det siste!

Lenke til kommentar

 

Snikpellik skrev (2 minutter siden):

Semb: "Når man har Cristiano Ronaldo ved ballen på frispark vet man at alt kan skje".

Nesten på linje med "skal endelig De Gea redde en straffe da" forrige uke, noen få dager etter De Gea reddet to straffer i samme kamp.

Haha ja, Ronaldo var god på frispark på den andre siden av 2010 da 🤣

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...