Formula90 19 Report post Posted November 28, 2021 (edited) Hei. Er det flere som begynner å få sprekker på skjerm der bretten er? Eller dvs, ser ut som skjerm under glasset på bretten har fått sprekker, lilla striper gjennom hele skjermen i senter... Edited November 28, 2021 by Formula90 Quote Share this post Link to post
Axefjord 505 Report post Posted December 4, 2021 On 11/28/2021 at 12:36 PM, Formula90 said: Hei. Er det flere som begynner å få sprekker på skjerm der bretten er? Eller dvs, ser ut som skjerm under glasset på bretten har fått sprekker, lilla striper gjennom hele skjermen i senter... Madammen opplevde det på en Z flip 1 (eller er det 2?). Hun sendte inn og fikk ny mobiltelefon (flip 3) pga delemangel. Quote Share this post Link to post
Nwader 600 Report post Posted December 24, 2021 Formula90 skrev (På 28.11.2021 den 12.36): Hei. Er det flere som begynner å få sprekker på skjerm der bretten er? Eller dvs, ser ut som skjerm under glasset på bretten har fått sprekker, lilla striper gjennom hele skjermen i senter... Hvis du aktiverte det gratis året med samsung care reparerer de gratis. Min er like fin, har mistet den flere ganger i pakken og åpnet/lukket tusenvis av ganger. Quote Share this post Link to post
MariusJS 4271 Report post Posted January 11 (edited) Fikk dette på min Z Fold 2 for ei uke siden, conmodo mener visst dette er min skyld Bilde før jeg sendte den inn ^^ Edited January 11 by MariusJS Quote Share this post Link to post
MariusJS 4271 Report post Posted January 11 (edited) Stilig når "skadene" i skjermen er så små at de omtrent må ha mikroskop for å se dem + holde mobilen i rett vinkel Bilder jeg fikk fra conmodo ^^ Edited January 11 by MariusJS Quote Share this post Link to post
MariusJS 4271 Report post Posted January 11 Detta var jo ikke akkurat gratis Quote Share this post Link to post
Axefjord 505 Report post Posted January 11 (edited) 1 hour ago, MariusJS said: Detta var jo ikke akkurat gratis Verkstedet må vel arguementere for at "skadene" (vanlig slitasje i mine øyne) de fant er grunn til feilen du har reklamert på. I dette tilfellet er de små merkene conmodo fant et stykke unna feilen du har reklamert på. Hvordan kan de si at det ene fører til det andre? Jeg tror ikke conmodo har rett i denne saken, der er bare mye lettere å skylde på kunden... Edited January 11 by Axefjord Quote Share this post Link to post
MariusJS 4271 Report post Posted January 11 11 minutes ago, Axefjord said: Verkstedet må vel arguementere for at "skadene" (vanlig slitasje i mine øyne) de fant er grunn til feilen du har reklamert på. I dette tilfellet er de små merkene conmodo fant et stykke unna feilen du har reklamert på. Hvordan kan de si at det ene fører til det andre? Jeg tror ikke conmodo har rett i denne saken, der er bare mye lettere å skylde på kunden... Jepp, har en sak gående så får vi se Quote Share this post Link to post
Ovaloinen 0 Report post Posted January 17 Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle. Quote Share this post Link to post
Sharpings 197 Report post Posted January 17 Ovaloinen skrev (9 minutter siden): Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle. Power vet jo ikke hav kundeservice er på noen som helst måte. Så her må du bare stå på ditt og ta saken til forbrukerrådet om nødvendig. Har selv opplevd at Power påsto at det var min feil at USB porten på en MacBoook ikke funket, mens Apple tok ansvar og fikset det med en gang da jeg kontaktet dem. Power er helt håpløse. Quote Share this post Link to post
MariusJS 4271 Report post Posted February 13 On 1/17/2022 at 8:56 PM, Ovaloinen said: Fått en sprekk jeg også. Kjøpt på Power. Selger på Power var helt klar på at dette var en reklamasjon inntil han plutselig endret mening etter å ha snakket med sjefen sin... Det var plutselig min feil at denne tynne sprekken hadde oppstått. Spennende å høre hva utfallet her blir. Dette er uten tvil reklamasjon og det ser alle. Tipper de kommer med en svak unnskyldning, tydelig at man må ha forsikring på disse telefonene, ettersom butikk og Samsung yter 0 service Quote Share this post Link to post
minim 1181 Report post Posted February 14 MariusJS skrev (6 timer siden): Tipper de kommer med en svak unnskyldning, tydelig at man må ha forsikring på disse telefonene, ettersom butikk og Samsung yter 0 service Litt på siden, men Sjekk innbo forsikringen din. Fant ut at sambo sin LO innbo forsikring dekket hele husstanden sine mobiler og jeg mener egenandel var bare 500kr. Ihvertfall et rimelig alternativ for min del Quote Share this post Link to post
MariusJS 4271 Report post Posted February 15 On 2/14/2022 at 6:52 AM, minim said: Litt på siden, men Sjekk innbo forsikringen din. Fant ut at sambo sin LO innbo forsikring dekket hele husstanden sine mobiler og jeg mener egenandel var bare 500kr. Ihvertfall et rimelig alternativ for min del Har begge LO Favør så får dere 0kr egenandel Krangler egentlig bare på pur faen siden jeg mener det power/samsung/conmodo driver med er bullshit 1 Quote Share this post Link to post
minim 1181 Report post Posted February 15 MariusJS skrev (13 minutter siden): Har begge LO Favør så får dere 0kr egenandel Krangler egentlig bare på pur faen siden jeg mener det power/samsung/conmodo driver med er bullshit Ikke uenig i det og hadde nok gjort det samme 😛 Vet bare at mange ikke er klar over disse fordelene i innbo forsikringen så det var verdt et tips så du ikke worst case måtte cashe ut. Quote Share this post Link to post