Gå til innhold

Anmeldelse: New World


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev:
Ghost pirate LeChuck skrev:

Jeg tror jeg holder meg i Tamriel..

Vil si dette er langt bedre enn eso. Fra grafikk til gameplay.
Klarte ikke helt å se noen visjon i New World, så for min del virker Aeternum mer meningsløst enn det burde. Kommer til å holde meg i Tamriel og Gielenor selv. Stortrives heldigvis der. Jeg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg skulle likt spillet mye bedre enn det jeg gjorde. Jeg er helt enig med anmeldelsen her, spillet ble rett og slett kjedelig. Jeg tror folk som elsker pvp, og som spiller mmo's først og fremst for pvp kommer til å digge dette spillet. For alle andre finnes det rett og slett bedre mmo's. Jeg ble level 29 før jeg ble så lei av å gjøre det samme konstant at jeg droppet ut - spillet minnet faktisk stort om det aller første Assassins Creed (der man egentlig bare hadde tre oppdrag gjennom hele spillet). Jeg kommer til å fortsette å gå tilbake til eso, gw2, swtor, som alle er bedre, vesentlig mer varierte og mer unike enn new world viste seg å være.

Endret av Fahlar
Lenke til kommentar
Iki skrev (23 timer siden):
Ghost pirate LeChuck skrev (På 25.10.2021 den 19.17):

Jeg tror jeg holder meg i Tamriel..

Vil si dette er langt bedre enn eso. Fra grafikk til gameplay.

Da er du en av de sjeldne.. Har ikke hørt mye bra om dette.
ESO har  har utrolig mye mer å by på. Grafikken er kanskje dårligere men det er bare en liten del av det. Det er fra 16-19 millioner som spiller det og det får stadig mer innhold og forbedringer. New world kan jo for all del bli bra i fremtiden det også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (2 timer siden):

Da er du en av de sjeldne.. Har ikke hørt mye bra om dette.
ESO har  har utrolig mye mer å by på. Grafikken er kanskje dårligere men det er bare en liten del av det. Det er fra 16-19 millioner som spiller det og det får stadig mer innhold og forbedringer. New world kan jo for all del bli bra i fremtiden det også

Begge spillene har mye å by på, og begge er like i design.

New world har mer aktiv combat, omtrent lignende det du finner i souls serien.

Eso er et sted mellom new world og wow.

I eso har du noen få skills å velge mellom, svært begrenset. New world har noe lignende klassesystem men føles ikke like begrensende. 

Crafting og slike systemer ligner også, hvor New world igjen går litt dypere inn i mekanikker. 

 

Begge spillene har greie, men ikke spesielle, historier. 

Begge har store verdener med mye å se, og gjøre.

 

Om du liker å ha litt mere frihet, litt mer å bestemme selv, litt større variasjon, da er New world helt klart bedre enn eso.

Lenke til kommentar
Iki skrev (14 timer siden):

 

I eso har du noen få skills å velge mellom, svært begrenset. 

 

Noen få skills? , Har du i det hele tatt spillt Eso? Man har også  veldig mange forskjellige klasser og raser med hver sine skills.
Flertallet er hvertfall enige om en ting, New world er dørgende kjedelig og livløs.
Og ang grafikk, anmelder skriver også her at : "Og på mange områder er til og med Elder Scrolls Online – og ja, RuneScape – enten penere eller mer sjarmerende i sin visuelle stil enn New World."


 

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden):

Noen få skills? , Har du i det hele tatt spillt Eso? 

Ja, jeg har spilt eso til maks lvl på flere karakterer.

Det var vel 6 ulike våpen I spillet, hvor du ble begrenset til å bruke enkelte skills på hvert våpen, var vel 6 skills man kunne bruke, hvor et var en ultimate skill.

Mulig det har kommet flere i en eller annen oppdatering? 

 

Anmelderen får ha sine meninger, jeg kan ikke si meg enig.

Lenke til kommentar
Iki skrev (21 timer siden):

Ja, jeg har spilt eso til maks lvl på flere karakterer.

Det var vel 6 ulike våpen I spillet, hvor du ble begrenset til å bruke enkelte skills på hvert våpen, var vel 6 skills man kunne bruke, hvor et var en ultimate skill.

Mulig det har kommet flere i en eller annen oppdatering? 

 

Anmelderen får ha sine meninger, jeg kan ikke si meg enig.

At du har maks level på flere karakterer tror jeg ikke på. Maks  Champion level er 3600, noe som vi ta år å komme til. At du har spillt til til vanlig level 50 tror jeg på :) 

Man har 5 skills på backbar og 5 på mainbar, i tillegg ultimate = 12 total man kan bruke samtidig. Men disse kan byttes ut i andre skills om man vil, og de er det mange av, utrolig mange. I tillegg så han man jo drøssevis passive skills osv. 

https://en.uesp.net/wiki/Online:Skills

"

  • As of patch 2.1.6 there were a total of 517 abilities, ultimates, morphs, and passives to spend skill points on for any given character, in the base game. This assumes one Racial skill group, three Class skill groups (for one class), and all possible Weapon, Armor, World (including both Lycanthropy and Vampire), Guild, Alliance War, and Crafting skill groups."
Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Iki skrev:
Ghost pirate LeChuck skrev (2 timer siden):

Da er du en av de sjeldne.. Har ikke hørt mye bra om dette.
ESO har  har utrolig mye mer å by på. Grafikken er kanskje dårligere men det er bare en liten del av det. Det er fra 16-19 millioner som spiller det og det får stadig mer innhold og forbedringer. New world kan jo for all del bli bra i fremtiden det også

Begge spillene har mye å by på, og begge er like i design.

New world har mer aktiv combat, omtrent lignende det du finner i souls serien.

Eso er et sted mellom new world og wow.

I eso har du noen få skills å velge mellom, svært begrenset. New world har noe lignende klassesystem men føles ikke like begrensende. 

Crafting og slike systemer ligner også, hvor New world igjen går litt dypere inn i mekanikker. 

 

Begge spillene har greie, men ikke spesielle, historier. 

Begge har store verdener med mye å se, og gjøre.

 

Om du liker å ha litt mere frihet, litt mer å bestemme selv, litt større variasjon, da er New world helt klart bedre enn eso.

huff, bare det å sammenlike souls serien med dette skvipet av en combat er forvirrende å lese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...