Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sambo nekter meg å spare ut undercutten.


Anbefalte innlegg

I mange år har jeg hatt enten sidecut eller undercut fordi sambo tenner på det. De siste årene nå har jeg hatt undercut. Jeg har i lang tid sagt at jeg er lei og har lyst til å spare ut håret, men da blir han kjempe sint. Han sier han ikke kommer til å tenne på meg mer, at jeg ikke blir tiltrekkende mer osv hvis jeg gjør det. Jeg hadde forstått det hvis det var snakk om å gjøre store forandringer på utseende, men en undercut er ikke noe som forandrer hvordan jeg ser ut. 

Endret av Kengu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske åpenbart at han ikke bestemmer over det og har null og niks han skulle ha sagt. Det er vanlig å forhøre seg med sin partner, men hvis han står på sitt og ikke viser noen forståelse for det, så ville jeg ærlig talt bare dumpet ham, for da er han neppe spesielt glad i deg.

Lenke til kommentar

Takk for svar🙂 Jeg har vært på nippet til å gå flere ganger, men så har jeg tenkt at det ”bare er hår” og beholdt undercutten for fredens skyld. Men nå har det gått utover selvtilliten og selvfølelsen min i alt for lang tid. Og dette vet han. Han bare bryr seg ikke. Er vel bare å innse at dette forholdet ikke har noen fremtid🤷🏼‍♀️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...