Gå til innhold

SNIKTITT: Battlefield 2042


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å prøve i helgen. Men må si jeg frykter at det er blitt lagt for mye fokus på ekstrem vær og ekstraordinære hendelser.. Og hele konseptet med å bytte modder på våpnene ute i slagmarka er bare tullete...

Når det er sagt så er det lenge siden vi fikk nytt morderne battlefield.. Så det skal absolutt få en sjanse!

Lenke til kommentar

Gleder meg til å prøve dette til fredag!

Utifra lesingen her kan det virke som spesialistene minner om "rollene" fra CoD MW's Co-op, så kan bli interessant å se det i aksjon.

Til må har jeg alltid valgt CoD fremfor BF, men med de latterlige anime og reaksjons-våpenskins osv, st det merkelige Vanguard-opplegget, håper jeg virkelig 2042 blir bra nok til å ta fokuset mitt bort fra MW19 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som blodfan av Battlefield-serien siden BF1942, så er det med vemod jeg ser at spillene har dalt i kvalitet siden BF4. BF1 var heldigvis bare mildt skuffende, mens BFV var en ren katastrofe helt fra det ble vist frem til EA ga ut siste DLC.

Håpet var jo at BF2042 skulle ta serien tilbake til fordums storhet, men etter å ha spilt den åpne betaen i noen timer så er jeg enig med artikkelforfatter om at dette ikke imponerte så veldig mye.

Men hvem vet, kanskje den Battlefield Portal-greia i hvert fall kan åpne opp for litt nostalgi-moro når det endelig lanseres?

Lenke til kommentar

Det ser ut som BF4 på godt og vondt, det er sikkert forskjeller under the hood, men hadde jeg bare bladd over en video på facebook, hadde jeg ikke tenker over at dette ikke var BF4, det ser smålig morsomt ut, kanskje jeg prøver det en gang i fremtiden og får mine 10 timer ut av det, som jeg pleier med BF spill før jeg blir lei. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...