Gå til innhold

G4 4200 ti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder ikke dette lenger eller?? Synes de nyeste spillene hakker (nfs bla og cs av og til) Har en del penger lizzom men vet ikke om jeg gidder bruke no på nytt skjermkort.. har Amd 2600+ og 1024 ddr ram.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken oppløsning bruker du når du spiller?Har du på AA og AF?Skiftet driver?Om du har gjort det,fjernet du de gamle skikkelig?Det kan være grunnen til de nyeste spille hakker.

Skrevet
Mitt GF4 ti 4200 med 64 mb RAM hakker ikke i CS

Jeg har GF2 mx400 64 mb og spiller CS med 1024X768.Hakker selvfølgelig om det skjer mye på skjermen da,men ikke ellers.

Skrevet

JEg har Geforce 4 ti4200

kjøre mafia på fulle instillinger uten problemer

Kjører CS 1.6 med 60 fps (merker ikke noe)

Kjører Call of duty med alle instillinger på max uten problemer.

tror nok kortet skal holde, men det begynner å dra på nå.

Skrevet

Det var rart. Mitt ASUS GF4 Ti4200 (128mb) drar NFS:U uten problemer med alle innstillinger på max og 1024x768.

Spiller også Mafia nå, hvor alle innstillinger er på max, og oppløsningen også her er på 1024x768.

Ikke antydning til hakking engang.

Skrevet

holder fast på mitt Gf4 TI4200 128mb ram. vil påstå at det holder finfint enda.. :)

tipper jeg kommer til å bytte til sommern i år

Skrevet
Mitt GF4 ti 4200 med 64 mb RAM hakker ikke i CS eller nfs... Kjører du full AA og AF i 1600x1200 ?

Ett Ti4200 skal faktisk kunne takle 4*AA og 1600*1200 i oppløsning fint, ivertfall gjorde mitt det før jg fikk Radeon :yes: Du trenger ikke og oppgradere ennå. ti4200 er faktisk et kjempekort, bare du ikke alltid kjører max grafikk.

Ditt valg, dine gryn :thumbs:

----P4 3ghz 512ddr Ati9800000Pro Uedition 0db----

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...