Gå til innhold

Når kommer spillene på DVD til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vært oppe før...

 

det er ikke mange her til lands som ikke har DVD rom (eller skal vi spesifisere enda mer, her på forum), men verden er ikke bare norge(hw folka i norge)...det er ikke det samme IT jaget i resten av verden som i norge (iallefall det inntrykket jeg sitter igjen med)...så det er nok mange som ennå ikke har DVD-ROM på pc'en (blir jo mindre og mindre etter hvert da)

 

og en DVD plate koster vel fremdeles mer enn 1 CD plate (evt. 3-4 plater) å produsere? (jeg veit ikke, anntar)

 

...

Lenke til kommentar

Eg har ikkje DVD-spiller rett og slett fordi det har ingen nytte for meg. DVD-filmer ser eg på TV uansett og eg har intet behov for lagringsplass på DVD. Slik trur eg og mange andre har det, sjølv om de fleste på eit harware forum har ein DVD-spiller betyr det ikkje at de fleste i norge\verden har det. Men de koster jo nesten like masse som ein CD-Rom nå til dags så med nye maskiner går det nok i DVD.

Lenke til kommentar

Dette må ha vært oppe før, for jeg vet at jeg har fortalt at jeg hadde Freespace: The Great Conflict på DVD-ROM i 1999, og jeg mener det var folk som hadde spill på DVD før det også.

 

På den annen side så er det jo som sagt en sjeldenhet ennå, men jeg skjønner hvorfor de drøyer med det, ettersom DVD-spillere langt fra er standardutstyr på linje med CD-spillere/brennere ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...