Gå til innhold

Stort nytt luksus problem på spill :(


Spill&Dill

Anbefalte innlegg

På forrige generasjon konsoller så var valget enkelt,kjøpte alltid til Xbox….kun Sony exclusive spill ble kjøpt inn til PS4.Grunnen var at jeg siste årene kun hadde første PS4 utgave mens jeg hadde One X….som var mye bedre på alt.Og ikke minst så likte jeg Xbox kontrolleren mye bedre.Nå er alt blitt annerledes….jeg verdsetter Series X og PS5 like mye og det blir vanskelig å velge feks FarCry6 og Battlefield….skal jeg gå for Playstation eller Xbox versjonen.Har ikke flere online venner på en konsoll vs den andre heller.

Et luksus problem men alikevel et «problem»

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tidligere hatt Xbox i alle år, i tillegg til gaming-PC. Har en Xbox One X, men gikk for PS5 denne konsollgenerasjonen. Tankegangen var at jeg ikke ville gå glipp av DualSense-kontrolleren samt de eksklusive PS5-spillene. De fleste Xbox-spillene (alle?) kan spilles på One X, evt. på PC, så da droppa jeg innkjøp av Xbox Series X... 🙂

Lenke til kommentar
1 hour ago, Spill&Dill said:

På forrige generasjon konsoller så var valget enkelt,kjøpte alltid til Xbox….kun Sony exclusive spill ble kjøpt inn til PS4.Grunnen var at jeg siste årene kun hadde første PS4 utgave mens jeg hadde One X….som var mye bedre på alt.Og ikke minst så likte jeg Xbox kontrolleren mye bedre.Nå er alt blitt annerledes….jeg verdsetter Series X og PS5 like mye og det blir vanskelig å velge feks FarCry6 og Battlefield….skal jeg gå for Playstation eller Xbox versjonen.Har ikke flere online venner på en konsoll vs den andre heller.

Et luksus problem men alikevel et «problem»

Nå er det en stund siden jeg brukte ps4 (venter fortsatt på ps5) men hatt xbox series x siden launch. Den gang var playstation sitt nettverk nede hele tiden. min erfaring er at xbox Iive har hatt mindre nedetid, og at den gangen var xbox kontrolleren overlegen ps4. Jeg har ikke prøvd ps5 kontrolleren enda, men skytespill og spill som avhenger mye av aim, xbox all the way. 

Lenke til kommentar
Spill&Dill skrev (8 timer siden):

jeg verdsetter Series X og PS5 like mye og det blir vanskelig å velge feks FarCry6 og Battlefield….skal jeg gå for Playstation eller Xbox versjonen.Har ikke flere online venner på en konsoll vs den andre heller.

Et luksus problem men alikevel et «problem»

Har det litt på samme måte, og bestemmer meg derfor for:
Hvis spillet har noen ekstra tilpassning til PS5 sin adaptive triggere, så blir det PS5-versjonen.
Ellers kjøper jeg Xbox Series X-versjonen siden jeg da foretrekker Elite Controlleren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...