Gå til innhold

Hvem vil ha FarCry beta tilgang? bare teste først


Anbefalte innlegg

Fordi jeg er fattig, uheldig, og nettopp kuttet meg dypt i fingeren etter litt modding.

Fordi jeg kommer til å spille det hver eneste dag, med mindre skolen kommer i veien. Eller livet mitt :blush:

Fordi jeg sitter å får spasmer bare av å se på skjermbildene

Fordi jeg... jeg... jeg.. ehm.. fortjener det :)

X2 :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel seriøst.... jeg vil bare ha det. har meldt meg på selv...men har ikke fått noe svar enda :cry: ... jeg digger det spillet før jeg engang har fått prøvd det. Har sett trailerene flere ganger og sånt...åsså vil du gi det bort?

 

Geeeeze folk som deg burde ikke få bli med i betaen om du ikke er seriøs. :angry:

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg beholdt det, men hvis du først vil gi det bort så kan du ikke finne en bedre arvtager enn meg.

 

Fordi kuttet i fingeren var dypere enn forventet og fordi den forbanna stikksagen ble ødelagt i sammenstøtet.

Fordi jeg ikke er så dum å slipper inn villkatter siden, mine erfaringer med de er mildt sagt dårlig.

Fordi bestekompisen min fikk være med i betaen og ikke jeg og han skryter mer enn Mette Marits nærstående fødsel får mediadekning på tv.

Fordi jeg er en grei og snill bamse som aldri kommer til å glemme det hvis jeg får den.

Lenke til kommentar
Ehh... Har noen fått tilgang enda ? :ermm:

YES! jeg har fått passord av 2mass :green:

Han ville ikke at gay sparedusj skulle komme å ta han.

det er DÅRLIG gjort å ikke gi meg ensjanse engang assa! ;)

 

men nei seriøst, jeg trenger et annet fps å spille til UT2004 kommer og etter det, og siden jeg ikke fikk være med i PlanetSide open beta og ikke fått noen melding fra UbiSoft ang. FarCry og fordi jeg må ha noe å muntre meg opp med når jeg får terminkarakterane te uka også må¨jeg ha noe stort å teste ngt linja mi på når jeg får den :D

 

også er jeg en FPS spiller, NEI IKKE CS! :D

 

/dC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...