Gå til innhold

Hvem vil ha FarCry beta tilgang? bare teste først


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første vil vel denne tråden bli stengt ganske fort...

For det andre så Kjenner jeg deg Thomas Hau*** og hvis jeg ikke får den så kommer jeg over... Ikke for å gjøre noe stygt nei, jeg tar med.......... MARIUS og GAY!

For det tredje så er det ikke marius som er homo bare en annen vi kaller gay.

Ellers så kan jeg gi deg en cola?

 

Edit: syntes det ble litt får støtende for det univerielle samfunn at jeg kortet det ned litt.

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

Beste grunnen må være at han er ond. Ond fordi han har testet det og funnet ut at betaen ikke er spesielt bra, og for å redusere sin egen grad av skuffelse vil han nå dele sin skuffelse med en av brukerne av dette forumet.

 

Der hvor han nå er helt alene vil han snart kunne ha en å dele sin skuffelse med...så slik sett er det sosiologiske motiver bak hans ønske om å dele ut beta tilgang.

 

Ho ho ho :p

Lenke til kommentar

Fordi jeg er fattig, uheldig, og nettopp kuttet meg dypt i fingeren etter litt modding.

Fordi jeg kommer til å spille det hver eneste dag, med mindre skolen kommer i veien. Eller livet mitt :blush:

Fordi jeg sitter å får spasmer bare av å se på skjermbildene

Fordi jeg... jeg... jeg.. ehm.. fortjener det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg skal fortelle deg hvorfor.

jeg er en omtenksom gutt, thomas er mitt navn.

for ikke så lenge siden, noen dager faktisk, så stod det en søt liten pusekatt på døren, og tro meg, alt dere har hørt angående å ikke ta inn disse dyrene for å mate dem osv dummeste man kan gjøre osv, alt det forsvinner i det øyeblikket du hører den mjauinga samt at det er -8 grader ute.omtenksom som jeg var så tok jeg dette dyret inn, gav det mat og melk og lot pusekatten slappe av i varmen på stua mi mens jeg satt å vimset med noen ledninger til tempmåleren (med pcen på selvfølgelig) da jeg nærmet meg volcano viften med ledningen til lcd måleren så hører jeg noen brummelyder fra skinnsofaen min, den typen man selv får i magen hvis man har drukket vann for fort, tenkte at den lagde litt koselyder og på den måten viste sin takknemlighet ovenfor meg og den hyggelig gesturen jeg nettopp hadde gjort.

jeg nærmet meg vifta (som var på og spinnet ved fullt turtall) og hørte flere gurglelyder kombinert med rennelyder med en finish av noe innigranskauens illeluktende, dette førte til at jeg skvatt opp, kjørte lillefingeren min inn i vifta, noe som gjorde forbanna vondt.

når jeg først kom meg over sjokket etter å ha stappa lillefingeren min inn i vifta så oppdaget jeg at den forbanna katta hadde gjort fra seg i sofaen min, noe som førte til at stua måtte luftes ut, det var -8grader ute, fingeren min svei som fanden..alt dette fordi jeg ønsket å være snill mot en hjemløs katt.

samtidig har jeg brukt mine dyrebare kronasjer på en svindyr oppdatering av hw uten at jeg har et eneste kravstort og bra spill å bruke utstyret på :cry:

 

 

forresten, hvis noen er ute etter en svart natuzzi skinnsofa, 3seters, ring meg..

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...