Gå til innhold

Hvem vil ha FarCry beta tilgang? bare teste først


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fortjener beta tilgangen, så jeg kan få tankene på noe annet enn den store psykiske smerten, en normal hverdag for meg innebærer.

 

Hele smerten kommer av, at jeg ble født for tidlig, og lå derfor i kuvøse for å ha noe håp om å kunne leve. Problemet var, at legene ikke kunne holde styr på kuvøsene, og det tok derfor ikke langt tid før jeg hadde blitt byttet ut med et pakistansk barn, hvis far hadde mistet sin oppholdstillatelse, og derfor måtte rømme landet, sammen med sin lille håpefulle.

 

I Pakistan ble jeg solgt som sexslave til en kameloppdrett når jeg var bare fem år, og jeg livnærte meg av å befrukte kameler på "gammelmåten" i Pakistan, helt til i fjor, da jeg endelig maktet å svømme til Australia, hvor jeg fant husrom hos en 94 år gammel wallaby-bonde, som livnærte seg av å lage "dodgeridoos" av tannpirkere og gammel smøreost.

 

Etter å ha tilbrakt et par uker i Australia, bestemte jeg meg for å prøve å returnere til Norge.

 

Veien hit var ikke lett, og for å tjene de 520,- en lavprisbillett kostet, så måtte jeg gi litt av meg selv.

Du skjønner, 520,- er mye i Australia, så jeg måtte selge alle de tre nyrene mine, for å ha noe håp om å komme hjem.

 

Resten av historien er for sår til å fortelles, og jeg er helt ærlig ikke i noe særlig dikterhumør nå. Derfor håper jeg bare at du ikke har gitt bort cd'en, men heller vil overlate den til meg, et lite mishandlet kuvøse-barn, som måtte livnære meg av å bolle kameler.

 

- Loeve Out

Lenke til kommentar

Dette var en skikkelig teit tråd. :thumbdown:

 

Jeg vil ha FarCry betaen for å spille det slik som ALLE andre her på forumet.

 

Hvorfor i all verden skulle f.eks min syke mor ha innvirkning på at jeg bør få den da? Hun blir jo ikke bedre av den grunn og samme gjelder jo alle andre.

 

Jeg foreslår ett tilfeldig valg av en person som vil ha keyen for å rett å slett bare spille enten om han har et forferdelig liv eller lever prikkfritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...