Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til å finne bil?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ingen peiling på bil, annet enn at alle biler jeg kjører får uflaks på seg. Har vært veldig uheldig med bilvalgene mine, og jeg trenger hjelp til å finne en fin bil i prisklasse 100.000-135.000,-. Det må være en stasjonsvogn eller SUV! Håper det er en flink bilekspert der ute som vil hjelpe ei jente som ikke har peiling 😩

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke kjøre lange strekninger, men foretrekker en som er billig i drift. Ønsker helst automat denne gangen, da jeg har fått høre jeg er litt hard på girkassa 😂 Firehjulstrekk er en fordel, men er ikke et krav. Men ønsker ikke bakhjulsdrift ihvertfall. Takk for respons!

Lenke til kommentar

Skal ikke kjøre lange strekninger, men foretrekker en som er billig i drift. Ønsker helst automat denne gangen, da jeg har fått høre jeg er litt hard på girkassa 😂 Firehjulstrekk er en fordel, men er ikke et krav. Men ønsker ikke bakhjulsdrift ihvertfall. Ønsker også en som ikke er gamlere enn 2011. Takk for respons!

Lenke til kommentar

Kia Cee'd SW. 7 års garanti. Du kan finne en bil under garanti på ditt budsjett. 

Ford Focus. God å kjøre.

Peugeot 308 SW. Godt utstyrt og enormt bagasjerom.

 

Undersøk om registerreim har vært byttet i bilene du vurderer. Det er kjipt å få det på første service. 

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan den er å kjøre, men Kia Cee'd med 7 års garanti er nevnt. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=219347992

Toyota Auris er også nevnt, neppe den morsomste bilen å kjøre, men stort sett veldig lite feil på disse. Akkurat denne ligger rett over budsjettet, men du får nok fint prutet den til innenfor budsjett. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=208368342

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...