Gå til innhold

Microsoft med nye hint om Windows 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja... Vi får vente å se. Microsoft kan overraske en gang i mellom. Må bare håpe det blir en positiv overraskelse. Kommer ikke til å hoppe på hype-bølga, eller holde pusten i spenning. Har en sterk mistanke om at jeg holder på Win10-setup’et jeg har nå, inntil videre. Vil vurdere Win11 etter noe som er sammenlignbart med ‘Servicepack 1’ eller gjerne 2.

Husk at Windows ‘juksa’ jo med nummereringa. Jeg holder fremdeles fast på å skippe annethvert OS dem spytter ut.

Endret av Sandormen
Lenke til kommentar

Må si jeg føler at hele windows (og andre tilsvarende os) konseptet har leverte det som kan leveres og nå er det ikke lengre noe revolusjonerende nytt som tilbys i os'ret. For meg nådde de toppen med windows xp, alt etter dette har bare vært visuelle endringer (med unntak av å flyttingen fra 32 til 64 bit som "default" )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo dèt. De kommer nesten helt sikkert til å vise fram sitt internett-baserte OS. Med abonnements-pakker og ymse annet.

Jeg lurer litt på hvorfor et OS skal framstå så revolusjonerende. Et OS skal bare ‘være der’ uten all form for unødvendig bambus.

Skal man ha noe oveni, bortsett fra driver-støtte, kan man fint installere sånt etterpå. Microsoft bare elsker å hive alt mulig crap inn som standard. Jeg finner det like irriterende som reklame på lineært TV.

Edit: Om det her OS KREVER at man er online blir jeg regelrett sur.

Endret av Sandormen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...