Gå til innhold

Oneplus 9 tråden


Anbefalte innlegg

11 minutes ago, MKap said:

 

Trur heller det har kome eit parti tidlegare enn forventa. Sto 12.04 hos Dustin heile påska òg. 3. påskedag hadde dei plutseleg eit par dusin på lager.

Joda. Er bare at "alt" er feil. Hos Elkjøp står fortsatt produktene som "Reservert" som @Mr. Sad sine. Jeg hadde bestilt levering til butikk/hentested, fikk SMS fra Posten i går om at den ville bli levert hjem. Hos Elkjøp står kun butikkens adresse under leveringsadresse, betyr det "hjemlevering" til Rema? For 15 min siden fikk jeg beskjed om at den har ankommet butikken.

For å gjøre kaoset komplett står det nå på den ene linken jeg fikk tilsendt at den fortsatt skal bli levert mellom 15-22 og at jeg får nærmere beskjed i løpet av dagen. Den andre sier at den har ankommet hentested (+ hentekode) OG at den vil bli levert hjem OG at jeg kan bestille hjemlevering for 89 kr. 🙃😂

image.png

image.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Christoffero89 skrev (1 time siden):

Virker som at også denne telefonen sliter med overoppheting pga snapdragon 888.   Håper de fikser det asap

 

Ja, tydeligvis et problem med alle "nye" topp modellene som kommer nå om dagen med 888.

Android Police bemerker at S21 Ultra, som nytter Snapdragon 888 som OnePlus også overopphetes ved bruk av kameraet i visse tilfeller, men de fleste brukerne rapporterer om at dette skjer hyppigere med Exynos-modellen av samme mobil, så det er tvilsomt det er det.

Lenke til kommentar
FogMan skrev (29 minutter siden):

Oneplus 8 Pro var en av de beste telefonene jeg har hatt. Gikk over til 8T. I påvente av en stabil og forbedret 9 Pro, gikk jeg til en kliss ny Oneplus 8 til 3000 på finn.no.

MER fornøyd med den enn 8T! Knalltelefon

Hvorfor liker du oneplus 8 ovenfor 8t?

8t harvel noe bedre kamera, batteritid, flat skjerm og mye raskere lading

Lenke til kommentar
Christoffero89 skrev (18 minutter siden):

Hvorfor liker du oneplus 8 ovenfor 8t?

8t harvel noe bedre kamera, batteritid, flat skjerm og mye raskere lading

Raskere lading ja. Kamera er det samme. Det er vel samme kamera om jeg ikke tar feil? Oneplus 8 har bedre skjerm, bedre lys og skjermen virker rett og slett bedre. Lettere og tynnere og ligger mye bedre i hånden. Kommer med pre installed skjerm film, noe 8t ikke har. Batteriet er noe mindre men oppleves ikke som dårligere, tvert imot

Det er ikke noe tvil!

 

Lenke til kommentar
FogMan skrev (2 minutter siden):

Raskere lading ja. Kamera er det samme. Det er vel samme kamera om jeg ikke tar feil? Oneplus 8 har bedre skjerm, bedre lys og skjermen virker rett og slett bedre. Lettere og tynnere og ligger mye bedre i hånden. Kommer med pre installed skjerm film, noe 8t ikke har. Batteriet er noe mindre men oppleves ikke som dårligere, tvert imot

Det er ikke noe tvil!

 

Skjerm film er jo bare tull, den river man av også installerer man "Tempered Glass"

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (6 minutter siden):

Skjerm film er jo bare tull, den river man av også installerer man "Tempered Glass"

Den som sitter på 8 er faktisk bra. Hadde tempered glass på 8t og den var elendig. Men det er ikke Oneplus sin skyld :). 

Jeg hadde aldri kjøpt 8t over 8. 

Lenke til kommentar
FogMan skrev (13 minutter siden):

Raskere lading ja. Kamera er det samme. Det er vel samme kamera om jeg ikke tar feil? Oneplus 8 har bedre skjerm, bedre lys og skjermen virker rett og slett bedre. Lettere og tynnere og ligger mye bedre i hånden. Kommer med pre installed skjerm film, noe 8t ikke har. Batteriet er noe mindre men oppleves ikke som dårligere, tvert imot

Det er ikke noe tvil!

 

Skjermen er virkelig bedre?  Er i tankene på å kjøpe en 8t i disse tider da jeg ikke liker skjermen på s20+ pga mørk og treg lading og dårlig batteritid  

 

Ser oneplus 8 fåes helt nede i 5300 kr ny

Lenke til kommentar
FogMan skrev (4 minutter siden):

Den som sitter på 8 er faktisk bra. Hadde tempered glass på 8t og den var elendig. Men det er ikke Oneplus sin skyld :). 

Jeg hadde aldri kjøpt 8t over 8. 

 

Har ikke hatt verken 8 eller 8T, Har hatt Oneplus 1, Oneplus 2, Oneplus 3, femmern hoppet jeg over og gikk for Oneplus 6, 7 og 8 hoppet jeg også over og gikk for Xiamomi Mi 9T Pro (Litt pga Oneplus hadde priset seg ut og gått bort fra den filosofien de hadde med eneren om å være billige med ha bra hw) , men var ikke fornøyd med lyden i høyttaler samt menyene, gikk derfor tilbake til Oneplus Nord, men tenkte nå at jeg ville slå litt på stortromma og gå for 9 Pro med 256Gb

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (20 minutter siden):

Har ikke hatt verken 8 eller 8T, Har hatt Oneplus 1, Oneplus 2, Oneplus 3, femmern hoppet jeg over og gikk for Oneplus 6, 7 og 8 hoppet jeg også over og gikk for Xiamomi Mi 9T Pro (Litt pga Oneplus hadde priset seg ut og gått bort fra den filosofien de hadde med eneren om å være billige med ha bra hw) , men var ikke fornøyd med lyden i høyttaler samt menyene, gikk derfor tilbake til Oneplus Nord, men tenkte nå at jeg ville slå litt på stortromma og gå for 9 Pro med 256Gb

Ja, 9 pro skal jeg ha etterhvert. OM det ikke blir Xiaomi Mi 11 Ultra. Hatt alle Oneplusene, men også de fleste fra Xiaomi. 9 Pro skuffet litt på papiret, der Xiaomi virker helt insane, men detsom 9 Pro er like bra eller bedre enn 8 Pro, så vet jeg at det er kanonbra

Lenke til kommentar
Christoffero89 skrev (36 minutter siden):

Skjermen er virkelig bedre?  Er i tankene på å kjøpe en 8t i disse tider da jeg ikke liker skjermen på s20+ pga mørk og treg lading og dårlig batteritid  

 

Ser oneplus 8 fåes helt nede i 5300 kr ny

Har ikke prøvd 8… men sjekket ut 8t i butikk og skjermen var noe jeg la merke til ikke var like bra som 8 pro som jeg bruker.

Er også 20% rabatt nå hvis man bruker DNB MasterCard hos power, da vil jo 9ern være et rimelig godt kjøp. 9 har samme kamera som 8 pro og det er mye bedre enn 8t og 8. Samt ikke minst vidvinkel kamera som er mye bedre enn det man vil finne også på 8 pro samt snapdragon 888.

Lenke til kommentar
FogMan skrev (13 timer siden):

Raskere lading ja. Kamera er det samme. Det er vel samme kamera om jeg ikke tar feil? Oneplus 8 har bedre skjerm, bedre lys og skjermen virker rett og slett bedre. Lettere og tynnere og ligger mye bedre i hånden. Kommer med pre installed skjerm film, noe 8t ikke har. Batteriet er noe mindre men oppleves ikke som dårligere, tvert imot

Det er ikke noe tvil!

 

Sikker på skjermen er bedre?    8t burde jo være bedre med tanke på den er oppgradert?  Står veldig i tvil da jeg vil ha best mulig skjerm og høytaler og batteri.  Liker hastigheten på 8t på lading.  5999 mot 6799 der jeg skal kjøpe tlf. 

Lenke til kommentar

En som følger tett med på Oneplus og laget en "Review" etter alt "Hype" og software oppdateringer.

Telefonen er allerede på sin 3 oppdatering etter at den ble lansert, så ja, Oneplus 9 var kanskje ikke helt klar når den ble lansert. Men de ordner tydeligvis raskt opp :)

OnePlus 9 Pro Review after the Hype and Software Updates

 

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...