Jaghi Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Har en Lite-On 52327s (navn: i følge "device manager") cd brenner som ikke fungerer... Den står beskrevet i Min Datamaskin som en 'fungerende' cd-brenner men når jeg prøver å brenne noe svarer den ikke i det hele tatt... kan spille vanlige cd'er og det går fint an å bruke alle andre funksjoner enn brenning men det er jo det jeg trengern til! Hjelp Meg! Edit: Feil navn. Endret 6. januar 2004 av Jaghi
Jaghi Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Ingen som har noen forslag til hva jeg kunne gjøre? ?
Ximo Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) hive den og kjøpe en ny? neida, prøv å oppdater driverne (last ned fra lite-on's website).. har en selv som funker, men lite-on er nok ikke det beste når det gjelder kvalitet.. får håpe den ikke er kværka Endret 5. januar 2004 av Ximo
Micromus Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Har du prøvd å brenne noe med et "skikkelig" brenneprogram som f.eks. Ahead Nero?
Jaghi Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 (endret) Ja jeg har Nero 5.5... Hvor finner jeg sider som har drivere til denne cd-brennern har prøvd Lite-On's hjemmeside uten suksess. Forslag? Endret 6. januar 2004 av Jaghi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå