Gå til innhold

Dummy batteri til Canon 7D mkii


Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig et brukt 7D mk2. Holder fortsatt på å sette meg inn i funksjonaliteten, men er foreløpig kjempefornøyd!

Holder på å teste litt i forhold til Teams og OBS Studio og kunne derfor tenkt meg å sette opp flere kameravinkler/kamera. Det kunne det jo passe fint å bruke 7D også siden jeg uansett har det.😀

Jeg har pt bare ett batteri til kameraet noe som er tilstrekkelig på dagsturer, men ikke like praktisk til bruk med OBS. Så en annen tråd her som omhandlet dummy batteri og tenkte at dette ville fungere godt for meg også. Ser Canon sin egen strømforsyning og «batteri» er relativt kostbare. Finnes det uoriginalt utstyr som er fornuftig priset og selvfølgelig er ok kvalitet på?

 

Tar gjerne imot tips og råd!

-J

Endret av Janak
Mindre presisering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Janak said:

Kjøpte nylig et brukt 7D mk2. Holder fortsatt på å sette meg inn i funksjonaliteten, men er foreløpig kjempefornøyd!

Holder på å teste litt i forhold til Teams og OBS Studio og kunne derfor tenkt meg å sette opp flere kameravinkler/kamera. Det kunne det jo passe fint å bruke 7D også siden jeg uansett har det.😀

Jeg har pt bare ett batteri til kameraet noe som er tilstrekkelig på dagsturer, men ikke like praktisk til bruk med OBS. Så en annen tråd her som omhandlet dummy batteri og tenkte at dette ville fungere godt for meg også. Ser Canon sin egen strømforsyning og «batteri» er relativt kostbare. Finnes det uoriginalt utstyr som er fornuftig priset og selvfølgelig er ok kvalitet på?

 

Tar gjerne imot tips og råd!

-J

https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=dummy+battery+7d&_trksid=p2380057.m4084.l1313

Lenke til kommentar

Takk for linken!

Litt skeptisk til det som er helt «no name» så tenkte spesielt på om noen har erfaring med merker som bruker å være grei kvalitet på. 
 

Kjedelig å bruke penger på noe som ødelegger kamera eller i verste fall tar fyr. 
 

-J

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...