Gå til innhold

Trenger hjelp til design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Klikkbar link.

 

Ellers: Tøff grafikk. Men skriften passer ikke helt inn, imo. Litt for stor og ustilig, i tillegg til at det virker en smule uoversiktelig. Ville jobbet litt med en bedre løsning for innholdet på siden. En annen idè kunne vært å "låse" popup-vinduet så man ikke får siden spredt over hele skjermen, om man vil eller ei.

Lenke til kommentar
Jaja, jeg vet det er en dårlig side, men jeg er helt tom for ideer og da kom jeg fram til dette designet. Tenkte jeg skulle bruke samme type layout, men hva må jeg gjøre om på?

 

Alt?

 

Er meget nervøs nå, føler meg som en orn'tli n00b.. :)

 

Siden..

Tja..

 

- "The One" som kommer på den første siden er for mørk. Vertfall for meg som sitter på LCD skjerm.

- Ikke nødvendig å opplyse det om bakgrunnsbildet..?

- "Webdesigner" bør bytte navn til "Om Meg"..

- Skaff deg en counter i PHP.

- Skaff deg en gjestebok i PHP ellerno..

- Menyen var ikke spesielt spenstig, og litt godt gjemt..

 

Det var det jeg kom på i farten.. ;)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Wow, jeg trodde virkelig siden var MEGET dårlig.

 

Tusen takk for god kritikk. Jeg skal rette/fjerne Diverse ting.. :dribble:

 

Det med blur på bakgrunnen er rett og slett fordi jeg ikke er noe spesielt god til å tegne på PC. Har nylig lært meg Paint shop pro, og strever hardt med å klare Photoshop..

 

Skal gjøre så godt jeg kan. :w00t:

Endret av DeeMon
Lenke til kommentar
du er ingen n00b designer... Men hadde jeg ært deg ville jeg ha gjort bildene klarerem, du bruker altformye blur som gjør bilder utydelig, til tider kan det være amatør messig.... ellers var oppsette nokso sweeet! ( sweet med 3 e'er betyr at du får 3 av 10 fra meg)

Så om du skriver "swet", så er det karakter 1/10. "Swet" - "Svett" ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på hvor jeg skal sette menyen.

 

Jeg bare satte den opp ett sted nå får å ha den der.

 

Noen ideer?

Hva med å gjøre siden tykkere, slik at jeg har plass til mer tekst? Eller en "scroll" i cellen der teksten står..?

(Har bare fikset på førstesiden.)

Link

Lenke til kommentar

Jeg for min del liker ikke sider i en popup, hadde likt å sett denne siden i vanlig vindu...

Ellers synes jeg mouseoveren i menyen var direkte stygg, den passa ikke inn. Som jeg sa til en annen her i stad, prøv å lag noen kule knapper i photoshop med en smooth mouseover.

 

Ganske kul grafikk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...