Gå til innhold

Nytt abonnement med telenordekning


Anbefalte innlegg

Hei, har hatt Telenor abonnent til overpris en god stund nå så tenker det er på tide å bytte til noe billigere.

Nå har jeg 4gb noe som blir litt lite, men har fri musikk streaming...

Tenker kanskje minimum 10gb, viktig at det også er Telenor dekning og ikke Telia.. Helst også fri bruk i EU.

Hva er billigst?

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Janvik said:

Ellers så får du vel 10-11 GB fra Talkmore (lol) til ca 300kr/mnd om du spør pent. 

^usikker på om de nekter pga at du er hos Telenor Mobil nå. 

Talkmore skal være et uavhengig selskap.  Hvis de nekter, basert på at du er hos Telenor i dag, så bryter de konkurranseloven.  I tillegg så vil nok også konkurransetilsynet gripe inn for å avdekke om Telenor (som er Talkmore sin eier) har lagt føringer som de ikke har lov til. 

 

Lenke til kommentar
Øystein H skrev (6 minutter siden):

Talkmore skal være et uavhengig selskap.  Hvis de nekter, basert på at du er hos Telenor i dag, så bryter de konkurranseloven.  I tillegg så vil nok også konkurransetilsynet gripe inn for å avdekke om Telenor (som er Talkmore sin eier) har lagt føringer som de ikke har lov til.

Hvis man er i binding kan de vel nekte, eller kjøpt mobil eller ligdene på avbetaling, der det ikke kan byttes eier? Så har du kjøpt den på telenor er store sansynlighet for binding, men vet ikke hvor vanskelig det er lov å gjøre det å si opp. For telenor tjener jo å ungå konkuranse og kan sette priser slik som de vil, der jo Telenor Next sagt er dårlig avtale der man må betale for bankid på mobil. Syns det ikke kommer tydlig nok frem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tmz skrev (5 timer siden):

Hei, har hatt Telenor abonnent til overpris en god stund nå så tenker det er på tide å bytte til noe billigere.

Nå har jeg 4gb noe som blir litt lite, men har fri musikk streaming...

Tenker kanskje minimum 10gb, viktig at det også er Telenor dekning og ikke Telia.. Helst også fri bruk i EU.

Hva er billigst?

Jeg kan verve deg til Talkmore så får du de første månedene gratis med mer. Når disse månedene er over kan du diskutere pris med dem. Send en melding om det er interessant.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Øystein H said:

Talkmore skal være et uavhengig selskap.  Hvis de nekter, basert på at du er hos Telenor i dag, så bryter de konkurranseloven.  I tillegg så vil nok også konkurransetilsynet gripe inn for å avdekke om Telenor (som er Talkmore sin eier) har lagt føringer som de ikke har lov til. 

 

Så vi har en liten case om kompisen som solgte Talkmore på gata ble nektet å selge til Telenorkunder? :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 1/22/2021 at 9:35 PM, Janvik said:

Så vi har en liten case om kompisen som solgte Talkmore på gata ble nektet å selge til Telenorkunder? :D

Du har i praksis en case der, men det blir som regel ord-mot-ord.  Gateselgere, uansett hva de selger, skal en unngå.  Det kan også være at de som har lært de opp har sagt at en skal unngå å selge til Telenor-kunder siden de allerede er i systemet.  Men det har de faktisk ikke lov til.  Husk at gateselgeren kan spørre deg hvilket abonnement du har og deretter selv velge om en vil gå videre med salgsprosessen eller ikke.  Men de kan ikke nekte deg en flytting fra Telenor til Talkmore.  

Husk at selv om det juridisk ikke er forskjeller mellom en Talkmore-gateselger og Talkmore-kundesenter, så er det i praksis forskjeller med hvordan de opererer.  En Talkmore-gateselger er ofte ungdommer med lite opplæring og/eller kunnskaper som bare vil tjene litt penger.  

Lenke til kommentar
11 hours ago, kewell79 said:

Talkmore har sluttet med gratis måneder 

Får vel 500kr rabatt eller noe?

Synd de har slutta med gratis måneder, men der er fult forståelig.

Jeg ble vervet til Talkmore, og så vervet jeg hele familien min og hadde gratis mobil i ett år. Så ble jeg vervet til Onecall og vervet hele familien min dit og levde enda ett år gratis.

Men OneCall slutta ganske raskt med det der og nå har Talkmore og slutta så ikke like mye å hente lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...