d'espresso Skrevet 22. januar 2021 Skrevet 22. januar 2021 Har noen gode tips for skisko? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal navigere meg i denne jungelen. Størrelse rundt 43, pris helst ikke mer enn 1500..
awesnes Skrevet 22. januar 2021 Skrevet 22. januar 2021 De som passer best på foten din... Umulig å gi noe svar da forskjellige merker har forskjellig passform. Gå til en sportsbutikk og prøv forskjellige modeller. 1
aomt Skrevet 24. januar 2021 Skrevet 24. januar 2021 d'espresso skrev (På 22.1.2021 den 11.19): Har noen gode tips for skisko? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal navigere meg i denne jungelen. Størrelse rundt 43, pris helst ikke mer enn 1500.. Så lenge du skal ikkje konkurrere eller gå turer som varer i fleire dager, så kan du gjerne gå for ein av de billigeste skoene. De dyrere skoa kan tilby b.a. bedre varme, gore-tex o.l. funksjoner som er kjekt å ha, men ikkje møst på enkle, korte turer. Det som er viktig, som awsnes skrev, passformen. Her er det berre å prøve seg frem! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå