Jump to content
Kryptodebunker

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.

Recommended Posts

Bare en forhåpning fra min side, men det har jo vært stengt i mange dager nå, og båt trafikk går jo uansett sin gang, påske eller ei. Så det er alltids lov å håpe, er ikke lite kort som har blitt lagt ut siste par ukene etter det jeg har sett :) 

• Like 1

hiveos ->

ethminer-ethash v.0.19.0.2
99.88%A 4012  R5     <-  R5 er at noen har tatt jobben før meg ja ?  ikke noe en får gjort noe med ?

Den skal ikke av. Ellers så hadde den ikke vert der. Den er der så dubunngår kortslutning på kortet dersom detver i kontakt med noe ledende og beskytter loddingen samtidig 

• Like 2

Neonex skrev (1 time siden):

Sikkert forferdelig dumt spørsmål. Men denne svarte greien under riseren skal av, sant? 

16174587584513077311116958693593.jpg

Jeg beholder de på. Isolerer og beskytter loddepunktene. 

• Like 1

Noen som har raske 3060 oc-instillinger jeg kan bruke som utgangspunkt? Hasher nå på 43,4-43,8MHs med Octopus. Vet ikke hva som er normalt?  

22 minutes ago, Claus3000 said:

Noen som har raske 3060 oc-instillinger jeg kan bruke som utgangspunkt? Hasher nå på 43,4-43,8MHs med Octopus. Vet ikke hva som er normalt?  

Satt nettopp opp for ethash selv, minus 500 core, + 1500 mem, powelimit 72 %. Hasher ca 50.

kremt skrev (6 minutter siden):

Satt nettopp opp for ethash selv, minus 500 core, + 1500 mem, powelimit 72 %. Hasher ca 50.

Fikk tett på 50 på ethash selv, ja. Regner med tett på 44 er ok på octopus da. 🤔🙂

kremt skrev (20 minutter siden):

Har det noe å si hvilken riser man kjøper, er den billigste fra ebay grei nok?

009s fungerer bra. Du kan kjøpe av privat personer på finn om du ikke gidder vente 2-3 uker fra Kina. 

1 hour ago, Claus3000 said:

Jeg får 42-43 på octopus, med 50,4 på ethash - samme settings. Så da har du det bra på Octopus :)
(PL: 70, Core -200, Mem +1450)

Men hvorfor miner du på Octopus og ikke ethash? :)

Edited by Sarasin

1 hour ago, kremt said:

Jeg får ikke mer enn +1450 på minnet, hvordan gjør du det? :)

Sarasin skrev (25 minutter siden):

Jeg får 42-43 på octopus, med 50,4 på ethash - samme settings. Så da har du det bra på Octopus :)
(PL: 70, Core -200, Mem +1450)

Men hvorfor miner du på Octopus og ikke ethash? :)

OK. Justerte opp men til +2100(1050) og gikk opp til 44-44,5. Miner på octopus siden 3060-kortene står på risere. Har andre rigger på ETH 😊

Edit: 130w PL

Edited by Claus3000

3 minutes ago, Claus3000 said:

OK. Justerte opp men til +2100(1050) og gikk opp til 44-44,5. Miner på octopus siden 3060-kortene står på risere. Har andre rigger på ETH 😊

Edit: 130w PL

Og da miner du CFX? Er ikke det veldig dårlig betalt i forhold til ETH (hva får du)?

På octopus kjører jeg mem +1000windows/+2000hiveos, core +100, pl 80. Får 45 med t-rex miner.

Edited by Le_Chuck
  • Innsiktsfullt 1

26 minutes ago, Sarasin said:

Jeg får ikke mer enn +1450 på minnet, hvordan gjør du det? :)

1500 er max her på AB. Må sikkert ha en hack eller annet program for høyere.

Sarasin skrev (3 minutter siden):

Og da miner du CFX? Er ikke det veldig dårlig betalt i forhold til ETH (hva får du)?

Jeg får ca. 30$/dag med 315MH(7 stk 3060).

Sarasin skrev (1 minutt siden):

Ca 100 CFX pr 3060 I måneden. Så får vi se hva jeg gjør med det etterhvert. 

Tenker å kanskje trade 50% I ETH (eller annet) hver måned. Regner med å hodle alt inntil videre 🤷‍♂️

7 minutes ago, kremt said:

1500 er max her på AB. Må sikkert ha en hack eller annet program for høyere.

AB 4.6.3? Jeg har "bare" 4.6.2 innstallert på miningriggen. Kjører forøvrig MSI Gaming X om det har noe å si :)

Da er vel ikke CFX mer enn ~20 - 30% under ETH i utbetaling, da?