Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 17


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (7 timer siden):

Kort corner 30 sekunder på overtid av overtiden? 

Bra jobba av Southampton og selv om man kan si Liverpool hadde litt flaks i noen situasjoner så hadde definitivt også Southampton det. Ballen spratt ikke riktig vei for Liverpool foran mål, og det er ikke utenkelig at noen dommere i PL ville vurdert å dømme straffe til Mané. 

Bare å nyte konspirasjonsteoriene de kommende dagene. Det har allerede begynt.

 

Ikke utenkelig at pool og utd får straffer på slike nei. For oss andre er det derimot helt utenkelig. 

Lenke til kommentar

Tja, var vel noen tvilsomme beslutninger i den kampen, men det er sånn som skjer.

Om Liverpool hadde skapt flere store målsjanser og vunnet kampen, så hadde ingen brydd seg så mye med de tvilsomme dommerbeslutningene. Liverpool var ikke gode nok i går, og da begynner både supportere og Klopp å klage på dommeren osv.

Synes forresten at Klopp kommer unna med mye mer i post-kamp-intervju enn for eksempel Jose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klopp kommer derimot ikke unna massiv stakkarslighet når han klager på at et helt annet lag, Manchester United, blir idømt straffer etter at laget hans taper en kamp mot Southampton.

Det er flaut og noe man bare kan forvente fra Mourinho eller noen vi er vant med at skal sutre. Jeg digger Klopp, men det blir for teit og det kler han ikke.

Manchester United har "fått" 6 straffer og Liverpool har "fått" 5 denne sesongen. Samtlige av disse 11 har vært helt korrekt idømt ut fra hva jeg husker. Begge lag er også blitt snytt for noen straffer. Leicester har fått 10, og såvidt jeg vet var også alle disse etter regelboka.

Hvis Klopp er irritert på at en spesifikt utvalgt klubb får straffer bør han heller rette klage mot de som feller United-spillere i sekstenmeteren i stedet for å implisere at det finnes konspirasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Høres ut som mind games før kamp, litt slik man gjorde før i tiden der man prøvde å ha en viss innflytelse på dommer-teamet før kamp.  Men Klopp her får jo helt "egg on face" og høres bare sutrete ut. Jeg er enig med snik og daniel her, og jeg må også innrømme at jeg liker Klopp svært godt, men her går han på en smell. Om noe så er jo dette bare mer fuel for oss

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...