Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Treffe menn fra nettet for sex, hvordan gå frem? Hvordan vite at mannen er seriøs?


Gjest 81a0b...649

Anbefalte innlegg

Gjest 81a0b...649

Jeg har hatt ganske dårlig erfaring med menn oppigjennom livet, og skal innrømme at jeg sitter igjen med null tillit til det motsatte kjønn. De siste månedene har jeg vært aktiv på Nakenprat og fått ganske fin respons fra menn. Jeg er ganske overrasket med tanke på at jeg ikke har det de fleste vil kategorisere som en attraktiv kropp. Jeg kjenner dog mine vinkler, og vet hvordan jeg kan fremheve kroppen min på best mulig måte. Men slik er det jo med alle som tar bilder av kroppen sin. 

Har kommet i kontakt med en del menn som vil møte meg og ha sex. Jeg har utrolig lyst ettersom jeg savner å ha sex, det er flere år siden sist. Problemet er at erfaringen min tilsier at jeg trenger mye trygghet for å kunne nyte sexen. Jeg trenger å stole på mannen. Dette er et problem med tanke på hvor dårlige erfaringer jeg har, og jeg tror ikke jeg er i stand til å stole på en fyr igjen. Det jeg ikke stoler på er at mannen faktisk liker kroppen min og at han har sex med meg fordi han faktisk tenner på meg. Jeg er sånn halvveis overbevist om at mennene som er interessert i å møte meg, bare er kåte og kunne knullet hvem som helst. Ikke at de er spesifikt interessert i meg og min kropp. Der er en mann som virker genuint interessert i meg som person og som ikke bare vil ha sex med meg men også tar seg tid til dagligdagse samtaler. De andre sender kun melding når de er kåte og vi snakker kun om sex, og det er jo ikke så rart med tanke på hvilken type kontakt vi har. På en annen side har jeg vært åpen om at tillit er viktig for meg og at sextreff ikke er aktuelt med mindre vi klarer å bygge en viss relasjon i forkant. Dette har jeg ikke fått noen respons på og jeg skjønner godt at de fleste menn som bare vil pule for å dekke behovene sine, ikke bryr seg om mine behov eller meg som person, og at dette blir for krevende for dem. 

Jeg er også redd for å bli voldtatt ettersom jeg vet at det vil ødelegge meg fullstendig. Ikke at jeg tror noen vil voldta meg, men det finnes dårlige mennesker der ute og man vet aldri. Jeg føler selv jeg har en magefølelse jeg kan stole på, men man vet aldri. Blir jeg voldtatt vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ettersom jeg ikke har et nettverk eller noen rundt meg, og jeg måtte ha gått med byrden alene. Anmeldelse og sånt ville aldri vært aktuelt for jeg vet jo at rettssystemet ville pålagt meg skylden og ansvaret ettersom jeg møtte en mann for sex via nettet. 

Problemstillingen min er følgende: jeg har så utrolig lyst til å ha sex. Deilig sex. Med disse mennene kommuniserer jeg mine behov og hva jeg liker, og har funnet flere menn jeg har så og si alt til felles med. Ønsker en partner jeg kan utforske med. Problemet er at jeg trenger en viss innsats fra mannen når det kommer til tillit, og de færreste gidder dette. Jeg trenger mye bekreftelse og jeg trenger å vite at han vil ha MEG og ikke bare en hvilken som helst dame. På en annen side kan det hende at de ville vært omsorgsfulle og forståelsesfulle i virkeligheten. Jeg er redd for at når jeg sier stopp eller nei at mannen ikke vil høre på meg. Det er mulig jeg ikke har rett til å ønske at en mann skal like meg fordi jeg ikke er per definisjon attraktiv. Og ja, det er åpenbart at jeg har dårlig selvtillit men jeg føler meg litt bedre når jeg får bekreftelse fra disse mennene. 

Noen som har råd og tips her? Hvordan gå frem? Hvordan vet jeg om en mann er seriøs og ikke minst hvordan vet jeg om jeg bare blir valgt av han fordi jeg er tilgjengelig eller fordi han liker meg? Jeg vet at mange menn sier det damer ønsker å høre, og at han vil si hva som helst for å sex. Og det er dette jeg er redd for når det kommer til å åpne meg angående tillitsproblemene mine, at han egentlig ikke forstår, bare vil knulle og spiller med. Jeg vet at noen menn ikke har krav i det hele tatt men for å være ærlig får ikke det meg til å føle meg bedre. Jeg har for eksempel store pupper og vil da så klart ha en partner som faktisk liker dette og som ikke foretrekker små pupper. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres dessverre litt ut som et uløselig dilemma. Å gå i dialog med menn på en sexside og gi uttrykk for at du er ute etter tilfeldig og forpliktelsesløs sex vil uunngåelig tiltrekke seg den typen mann som bare er ute etter sex og sier hva han må for å få det. Det spørs om ikke ditt behov for følelsesmessig trygghet og alt det greiene rundt betyr at du nok egentlig bør begynne i den enden snarere enn i sex-enden.

Det kan nok hende at du treffer en kjernekar som bryr seg om deg og vil utforske med deg uten nødvendigvis å ville ha forpliktende forhold, men sjansen er definitivt høyest for at du enten treffer noen som har "bruk-og-kast" mentalitet eller noen som går all-in på forhold og eiesyke.

Denne måten å skaffe sex på egner seg nok best dersom du er en person som klarer å skille det fra det emosjonelle og ikke har problemer med å møtes, ha sex og så aldri treffes igjen. Det høres det ikke ut som om du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest d63e7...8b9

Jeg er mann og har det på samme måte. Jeg er nødt til å ha tillit til personen. Og jeg har absolutt ingen ide om hvordan jeg skal gå frem, jeg heller.

Jeg vet dette ikke ga deg noe svar, men du er i alle fall ikke alene om problemet.

Anonymous poster hash: d63e7...8b9

Lenke til kommentar

Det er, som Henrik påpeker, mest sannsynlig et uløselig dilemma. Menn på slike arenaer sier hva som helst for å score.

Sånn i utgangspunktet er det slik at vi menn i stor grad "må" spille gamet. Vi "må" fake romantisk interesse og denslags. De av oss som er ærlige og ikke fullstendig ukritiske blir utkonkurrert av de som ikke er hverken ærlige eller kritiske. Eksempelvis blir kvinner somregel fornærmet om du ber om bilde av dem. Så da ender man ofte opp i en kinkig situasjon der man må "varte opp" før man i det hele tatt vet om man er interessert. For min del er jeg singel og går igjennom min livs største tørke, men jeg har allikevel både preferanser og ønsker selv om det bare handler om en felles sex-deal.

Jeg har en venn som ikke har slike skrupler. Han gjør som jeg tror de fleste menn gjør; han treffer kvinner på ordinære datingsider, imponerer dem med kjærlighetsfraser og vas, spanderer turer, vin og middager og er romantisk som bare fy. Men han har kun ett mål; han skal pule. Og mens han holder på med ei så varmer han opp den neste. Og det funker som bare det.

 

Jeg tror den beste strategien for deg må være å lage en annonse og nøye gå igjennom responsen du får og samtidig prøve å ikke bli påvirket av smooth-talk. Prøv nakenprat. Der er det jo mye aktivitet rundt dette og det vil flomme over av respons. Prøv å se etter dem som holder dialogen litt mer down to earth og saklig. Folk som f.eks ikke spør om bilde vil jeg anta er useriøse. Det være desperate menn som gjør alt de kan for et dypp for så å løpe.

Lenke til kommentar
Gjest 81a0b...649
henrikwl skrev (2 timer siden):

Dette høres dessverre litt ut som et uløselig dilemma. Å gå i dialog med menn på en sexside og gi uttrykk for at du er ute etter tilfeldig og forpliktelsesløs sex vil uunngåelig tiltrekke seg den typen mann som bare er ute etter sex og sier hva han må for å få det. Det spørs om ikke ditt behov for følelsesmessig trygghet og alt det greiene rundt betyr at du nok egentlig bør begynne i den enden snarere enn i sex-enden.

Det kan nok hende at du treffer en kjernekar som bryr seg om deg og vil utforske med deg uten nødvendigvis å ville ha forpliktende forhold, men sjansen er definitivt høyest for at du enten treffer noen som har "bruk-og-kast" mentalitet eller noen som går all-in på forhold og eiesyke.

Denne måten å skaffe sex på egner seg nok best dersom du er en person som klarer å skille det fra det emosjonelle og ikke har problemer med å møtes, ha sex og så aldri treffes igjen. Det høres det ikke ut som om du er.

Å begynne i den andre enden er enda mer håpløst dessverre. Men har vel innsett at jeg er veldig urimelig, at det jeg ønsker er altfor mye og urealistisk at en mann kan tilfredsstille. Og at jeg bare må belage meg på at jeg til syvende og sist bare er en runkesokk og et sexobjekt, og at mine behov og ønsker faktisk ikke er viktige i det hele tatt så lenge mannen får tømt seg. Har for øvrig kommet i kontakt med en mann som later til å bry seg litt. Usikker på hvorvidt det er fordi han bare vil ha seg noe eller fordi vi deler mange av de samme fantasiene og liker mye av det samme. Han får seg jo noe allerede med en FF, så det kan faktisk virke som om han er genuint interessert i et sexliv sammen med meg med tanke på våre felles kinks og diverse. 

Jeg vil gjerne kunne skille det emosjonelle fra sex. Har intet større ønske. Et forhold og en "kjærlighetsrelasjon" til en mann er uaktuelt og noe jeg aldri kommer til å gå inni igjen. Om jeg merker at jeg blir forelsket i den jeg ligger med så vil jeg skygge banen pronto. Jeg hadde så klart bare droppa alt dette hadde det ikke vært for at jeg blir tiltrukket av menn og har menneskelige behov jeg også. 😛 

Gjest d63e7...8b9 skrev (1 time siden):

Jeg er mann og har det på samme måte. Jeg er nødt til å ha tillit til personen. Og jeg har absolutt ingen ide om hvordan jeg skal gå frem, jeg heller.

Jeg vet dette ikke ga deg noe svar, men du er i alle fall ikke alene om problemet.

Anonymous poster hash: d63e7...8b9

Er ikke enkelt gitt når du vil få deg noe, og attpå til ha bra sex, uten å være kjæreste med personen. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Lenke til kommentar
Gjest 81a0b...649
Corp Por skrev (2 minutter siden):

Det er, som Henrik påpeker, mest sannsynlig et uløselig dilemma. Menn på slike arenaer sier hva som helst for å score.

Sånn i utgangspunktet er det slik at vi menn i stor grad "må" spille gamet. Vi "må" fake romantisk interesse og denslags. De av oss som er ærlige og ikke fullstendig ukritiske blir utkonkurrert av de som ikke er hverken ærlige eller kritiske. Eksempelvis blir kvinner somregel fornærmet om du ber om bilde av dem. Så da ender man ofte opp i en kinkig situasjon der man må "varte opp" før man i det hele tatt vet om man er interessert. For min del er jeg singel og går igjennom min livs største tørke, men jeg har allikevel både preferanser og ønsker selv om det bare handler om en felles sex-deal.

Jeg har en venn som ikke har slike skrupler. Han gjør som jeg tror de fleste menn gjør; han treffer kvinner på ordinære datingsider, imponerer dem med kjærlighetsfraser og vas, spanderer turer, vin og middager og er romantisk som bare fy. Men han har kun ett mål; han skal pule. Og mens han holder på med ei så varmer han opp den neste. Og det funker som bare det.

 

Jeg tror den beste strategien for deg må være å lage en annonse og nøye gå igjennom responsen du får og samtidig prøve å ikke bli påvirket av smooth-talk. Prøv nakenprat. Der er det jo mye aktivitet rundt dette og det vil flomme over av respons. Prøv å se etter dem som holder dialogen litt mer down to earth og saklig. Folk som f.eks ikke spør om bilde vil jeg anta er useriøse. Det være desperate menn som gjør alt de kan for et dypp for så å løpe.

Jeg har skjønt for lenge siden at menn ikke vil noe annet med meg enn å ha sex. 😛 Du bekrefter bare ting jeg allerede vet. Og innser vel sakte men sikkert at å ha sex med noen som faktisk bryr seg om MEG..... Det kan jeg se veldig etter. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Lenke til kommentar
Gjest d63e7...8b9
26 minutes ago, Guest 81a0b...649 said:

Er ikke enkelt gitt når du vil få deg noe, og attpå til ha bra sex, uten å være kjæreste med personen.

Nei...

Men mitt største behov akkurat nå er egentlig kroppskontakt. Ønsket om sex vil jo selvfølgelig være der, men havner jeg i en situasjon der jeg skal bli kjent med noen på en intim måte, er det kroppskontakt jeg vil fokusere på først.

"Tømmebehovet" vi menn har, kan jo ordnes på forhånd av en selv, sånn at det ikke er så "presserende" når man har kroppskontakt med noen.

Av erfaringer jeg selv har gjort meg, så har jeg aldri hatt ONS. Bare OWS (weekend), hvis det er en forkortelse som i det hele tatt finnes. Men ikke engang da har jeg vært komfortabel. Jeg trenger enda mer tid for å føle meg trygg og sikker på personen.

Så, det finnes menn som ikke bare er "tøm og røm", men det er kanskje ikke så mange av oss.

Anonymous poster hash: d63e7...8b9

Lenke til kommentar
Gjest 81a0b...649
Gjest d63e7...8b9 skrev (19 minutter siden):

Nei...

Men mitt største behov akkurat nå er egentlig kroppskontakt. Ønsket om sex vil jo selvfølgelig være der, men havner jeg i en situasjon der jeg skal bli kjent med noen på en intim måte, er det kroppskontakt jeg vil fokusere på først.

"Tømmebehovet" vi menn har, kan jo ordnes på forhånd av en selv, sånn at det ikke er så "presserende" når man har kroppskontakt med noen.

Av erfaringer jeg selv har gjort meg, så har jeg aldri hatt ONS. Bare OWS (weekend), hvis det er en forkortelse som i det hele tatt finnes. Men ikke engang da har jeg vært komfortabel. Jeg trenger enda mer tid for å føle meg trygg og sikker på personen.

Så, det finnes menn som ikke bare er "tøm og røm", men det er kanskje ikke så mange av oss.

Anonymous poster hash: d63e7...8b9

Jeg tror dere er ekstremt sjeldne. Jeg savner å være ung og naiv, og å kunne tro på en fyr når han sier til meg at han liker meg, syns jeg er pen osv. Som voksen vet man at det i 10 av 10 tilfeller kun betyr en ting: "hei jeg vil tømme meg i deg og så forsvinne og du vil aldri høre fra meg igjen". 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Lenke til kommentar
Gjest 58b1e...ea4
On 12/30/2020 at 4:34 PM, Guest 81a0b...649 said:

De siste månedene har jeg vært aktiv på Nakenprat og fått ganske fin respons fra menn. Jeg er ganske overrasket med tanke på at jeg ikke har det de fleste vil kategorisere som en attraktiv kropp. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Jeg har møtt en god del menn via den typen sider og må si du ikke burde bruke den typen sider om du ikke klarer å skille det emosjonelle fra sexen. 

Noen menn har jeg fått en bedre kontakt med enn andre og da har det blitt flere treff og gjerne mer følelser involvert. Men du må regne med at det ikke handler om så mye mer enn bare sex, og da må du kunne kose deg med det. Er du trygg nok på deg selv kan du oppleve mye gøy gjennom disse sidene, men du må kunne ta det for hva det er.

Hvis ikke ville jeg holdt meg til andre typer datingsider og gått for mer seriøse forhold.

 

Anonymous poster hash: 58b1e...ea4

Lenke til kommentar
Gjest 81a0b...649 skrev (3 timer siden):

Jeg har skjønt for lenge siden at menn ikke vil noe annet med meg enn å ha sex. 😛 Du bekrefter bare ting jeg allerede vet. Og innser vel sakte men sikkert at å ha sex med noen som faktisk bryr seg om MEG..... Det kan jeg se veldig etter. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Det var iallefall ikke det jeg mente. Jeg vet ingenting om deg og ikke hvordan du ser..  ut, men uansett har vi forskjellige preferanser så det én synes er lite attraktivt synes en annen at er pent. Jeg, for min del, tenner mer på personen enn kroppen, selv om kroppen selvfølgelig har noe å si; preferanser. 

Jeg tror også at det er jævlig langt mellom gode personer. Vi er alle egoistiske og ønsker å oppfylle våre egne behov, men min observasjon er at veldig få mennesker er klarer å innrømme det for seg selv. 

De fleste sier at de ikke vil ha ONS - men når de gjør det så finner de mange unnskyldninger for seg selv for å rettferdiggjøre sin dårlige oppførsel.

Jeg har også hatt ONS og mistet interessen etter dette. Det har ingenting med at jeg bare vil tømme meg - det har med at seksuell kjemi er like viktig som personlig kjemi. Men i vårt samfunn er det ikke akseptert å snakke ærlig med andre om sex og preferanser med mindre man kjenner personen veldig godt. Så flere ganger har jeg hatt sex med noen som jeg finner ut at det er noe "galt" med (for meg personlig) og jeg mistet interessen selv om jeg gjerne ville den skulle vært der. Det er tusen grunner til at noe slikt kan skje. Ofte er det kanskje noe man kan jobbe med, men alt avhenger av totalsummen (i sine egne øyne) av den andre personen for hvorvidt man ønsker å jobbe med det. Uansett er det somregel vanskelig og delvis poengløst å i det hele tatt ta det opp.

Du skal vite at det er like jævlig for menn å prøve å finne ordentlige damer - uavhengig av om det er for kjæreste eller en vennskap med sex, men det eneste vi kan gjøre er å utlevere oss og håper vi får respons fra mange og deretter sortere så godt vi kan i de som svarer for å finne den ene som er både seriøs og pålitelig og som samtidig oppfyller våre kriterier og preferanser.

Hvis "ingen" vil ha gjentakende sex med deg nå du se på hvordan du sorterer, hva menn du velger og hva du gjør med dem. Vi har alle noe å lære som kan gjøre oss bedre. Det heldige for deg er at det er nok er mange av oss som vil utvikle seg seksuelt sammen med en annen kvinne uten at det nødvendigvis betyr at vi trenger å gifte oss. Det er fint å bare kunne ha det gøy også.

Lenke til kommentar
Gjest 81a0b...649
Corp Por skrev (33 minutter siden):

Det var iallefall ikke det jeg mente. Jeg vet ingenting om deg og ikke hvordan du ser..  ut, men uansett har vi forskjellige preferanser så det én synes er lite attraktivt synes en annen at er pent. Jeg, for min del, tenner mer på personen enn kroppen, selv om kroppen selvfølgelig har noe å si; preferanser. 

Jeg tror også at det er jævlig langt mellom gode personer. Vi er alle egoistiske og ønsker å oppfylle våre egne behov, men min observasjon er at veldig få mennesker er klarer å innrømme det for seg selv. 

De fleste sier at de ikke vil ha ONS - men når de gjør det så finner de mange unnskyldninger for seg selv for å rettferdiggjøre sin dårlige oppførsel.

Jeg har også hatt ONS og mistet interessen etter dette. Det har ingenting med at jeg bare vil tømme meg - det har med at seksuell kjemi er like viktig som personlig kjemi. Men i vårt samfunn er det ikke akseptert å snakke ærlig med andre om sex og preferanser med mindre man kjenner personen veldig godt. Så flere ganger har jeg hatt sex med noen som jeg finner ut at det er noe "galt" med (for meg personlig) og jeg mistet interessen selv om jeg gjerne ville den skulle vært der. Det er tusen grunner til at noe slikt kan skje. Ofte er det kanskje noe man kan jobbe med, men alt avhenger av totalsummen (i sine egne øyne) av den andre personen for hvorvidt man ønsker å jobbe med det. Uansett er det somregel vanskelig og delvis poengløst å i det hele tatt ta det opp.

Du skal vite at det er like jævlig for menn å prøve å finne ordentlige damer - uavhengig av om det er for kjæreste eller en vennskap med sex, men det eneste vi kan gjøre er å utlevere oss og håper vi får respons fra mange og deretter sortere så godt vi kan i de som svarer for å finne den ene som er både seriøs og pålitelig og som samtidig oppfyller våre kriterier og preferanser.

Hvis "ingen" vil ha gjentakende sex med deg nå du se på hvordan du sorterer, hva menn du velger og hva du gjør med dem. Vi har alle noe å lære som kan gjøre oss bedre. Det heldige for deg er at det er nok er mange av oss som vil utvikle seg seksuelt sammen med en annen kvinne uten at det nødvendigvis betyr at vi trenger å gifte oss. Det er fint å bare kunne ha det gøy også.

Jeg har alltid opplevd at mennene jeg har hatt sex med, vil ha sex med meg igjen. Nå har jeg ikke ligget med så mange men fra deres ståsted har sexen vært bra. Fra mitt, no so much. Har kun blitt behandlet som en kvinne av èn mann, resten har brukt meg som runkesokk, så skjønner ikke helt hvorfor de ville ha sex med meg igjen. Et hull er et hull I guess, vet at hygiene kanskje betyr noe og jeg er jo ren, så. 😛 

Problemet mitt er at jeg klarer ikke finne ut om en mann vil ha MEG eller sex. Jeg vet ikke hva intensjonene hans er. Dere er klin umulige å lese, og enda vanskeligere å forstå. Tror egentlig bare jeg dropper hele greia og koser meg videre med leketøyene mine. Dette behovet for nærhet forsvinner vel gradvis etter hvert jo lengre man går uten. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Lenke til kommentar
Gjest 81a0b...649

Jeg er for øvrig også veldig flink til å kommunisere mine behov og jeg er ikke redd for å si hva jeg trenger, liker og ikke liker. Men det er jo ingen som gidder å høre eller respektere. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Lenke til kommentar

Ja, det er sant. Behovet forsvinner når man ikke fyller det. No pub intended.

Tro meg. Dere kvinnfolk er like jævlige å forstå seg på. Det dine for din del er tross alt at menn er rimelig enkle å please. Når det gjelder deres intensjoner så er det bare til å holde øynene oppe og ikke falle for enkel smooth-talk. Velg de som snakker åpent.

Lenke til kommentar
Corp Por skrev (7 timer siden):

Det er, som Henrik påpeker, mest sannsynlig et uløselig dilemma. Menn på slike arenaer sier hva som helst for å score.

Sånn i utgangspunktet er det slik at vi menn i stor grad "må" spille gamet. Vi "må" fake romantisk interesse og denslags. De av oss som er ærlige og ikke fullstendig ukritiske blir utkonkurrert av de som ikke er hverken ærlige eller kritiske. Eksempelvis blir kvinner somregel fornærmet om du ber om bilde av dem. Så da ender man ofte opp i en kinkig situasjon der man må "varte opp" før man i det hele tatt vet om man er interessert. For min del er jeg singel og går igjennom min livs største tørke, men jeg har allikevel både preferanser og ønsker selv om det bare handler om en felles sex-deal.

Jeg har en venn som ikke har slike skrupler. Han gjør som jeg tror de fleste menn gjør; han treffer kvinner på ordinære datingsider, imponerer dem med kjærlighetsfraser og vas, spanderer turer, vin og middager og er romantisk som bare fy. Men han har kun ett mål; han skal pule. Og mens han holder på med ei så varmer han opp den neste. Og det funker som bare det.

 

Jeg tror den beste strategien for deg må være å lage en annonse og nøye gå igjennom responsen du får og samtidig prøve å ikke bli påvirket av smooth-talk. Prøv nakenprat. Der er det jo mye aktivitet rundt dette og det vil flomme over av respons. Prøv å se etter dem som holder dialogen litt mer down to earth og saklig. Folk som f.eks ikke spør om bilde vil jeg anta er useriøse. Det være desperate menn som gjør alt de kan for et dypp for så å løpe.

Gir han utrykk for at han ønsker langvarig forhold med disse damene?

Lenke til kommentar
Gjest 81a0b...649
blondina95 skrev (21 minutter siden):

Gir han utrykk for at han ønsker langvarig forhold med disse damene?

Høres sånn ut. Veldig manipulativ drittsekk oppførsel. Og er nok annet grums i gården siden han må jobbe så hardt for å få seg et knull. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Lenke til kommentar

"Problemet", om jeg kan kalle det, ligger i deg. I hodet ditt. Hva du trenger/har lyst/måten du går frem på.

Du registrerer deg på nakenprat, men ønskjer noen som er interessert i DEG og ikkje i sex. Mer enn det, du forventer at de skal legge ned innsats++. Du går ikkje til kinesisk all-inclusive for å spise deilig biff, for å si det slik.

Det er eit par måter å gå frem på, slik jeg ser det.

1 - Prøv å forandre hvordan du ser på sex (det å kjenne/stole, osv). Det ER vanskelig, ja. Men om du greier å nyte uten å være godt kjent med mannen, så åpner det seg for langt flere partnere og bedre utvalg.
Joda, de fleste menn vi ha sex, ikkje "deg". Det same kan gjelde i retur? Du vil ha sex, ikkje mannen. Greier du å nyte masturbering? Gjør det same her. Nytt sexen for dens skyld. Kanskje du kan ta bind foran øyene og la mannen styre alt, mens du skal nyte/fantasere?

2 - være åpen og direkte med menn på NP. Ingen er der for å utveksle meldinger i fleire månader, du skjønne vel det? Vær litt meir direkt, si kva du trenger, avtal om å gå på 2-3 dater før dere evt har sex. Jeg gjorde det med Tinder, fungerte fint.
Den første daten er for å kose seg. Lære noe nytt (de fleste har noe spennande å fortelle). Det er IKKJE målet å treffe livs kjærleik eller ha sex, kun å kose seg (i alle fall litt!). 

3 - Ha datene dine på offentlige steder om du er redd for voldtekt. Sex kan dere ha på hotell.

 

Men ja, prøv å ha litt meir fokus på sex. Eller vær meir ærlig med deg selv og kva du ønskjer/ser etter. Er det kun sex eller er det partner?

Lenke til kommentar
Gjest cb76e...742
Gjest 81a0b...649 skrev (7 timer siden):

Å begynne i den andre enden er enda mer håpløst dessverre. Men har vel innsett at jeg er veldig urimelig, at det jeg ønsker er altfor mye og urealistisk at en mann kan tilfredsstille. Og at jeg bare må belage meg på at jeg til syvende og sist bare er en runkesokk og et sexobjekt, og at mine behov og ønsker faktisk ikke er viktige i det hele tatt så lenge mannen får tømt seg. Har for øvrig kommet i kontakt med en mann som later til å bry seg litt. Usikker på hvorvidt det er fordi han bare vil ha seg noe eller fordi vi deler mange av de samme fantasiene og liker mye av det samme. Han får seg jo noe allerede med en FF, så det kan faktisk virke som om han er genuint interessert i et sexliv sammen med meg med tanke på våre felles kinks og diverse. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Alle er forskjellige? Jeg syns noe av det beste med sex er å se dama komme. Nyte og kose seg er mye viktigere enn å tømme seg. For det kan jeg ta kjapt runk. 

Anonymous poster hash: cb76e...742

Lenke til kommentar

Leste kun førstepost. 

Jeg mener det er helt feil å bruke nettsider som Nakenprat (som meg bekjent også har et knippe meget spesielle brukere). Det å avtale sex før dere møtes tenker jeg er helt feil. Du vet aldri hvem du skriver med, og det er først når dere ser hverandre "in real life" - man får et konkret inntrykk av vedkommende. Jo desto lengre tid man skriver med hverandre før man treffes - jo større blir dette "gapet" fordi man lager sine egne bilder på hvordan denne personen er. 

Så lenge man er normalt oppegående sosialt og har et snev av selvtillit. Er dette med sex ganske enkelt. 

Jeg er mann, så dette er min "faste oppskrift" - jeg vil tro det samme fungerer godt for dere damer.

1. Tinder. Et stort flertall av menn ønsker sex uten forpliktelser, og flertallet av damer ser etter et fast forhold (det er i alle fall det de skriver). Som dame er det lettere for deg å matche med folk. Men fjern dem du umiddelbart får en dårlig følelse for. Følg magefølelsen.

2. Deretter skriver jeg veldig lite, helst minst mulig - før jeg inviterer på en kaffekopp eller et kjapt møte. UTEN at man har avtalt noe som helst mer. Noen ganger blir det med kaffekoppen, andre ganger blir jeg til neste morgen. 

3. Når man treffes, føler man veldig fort om det er en seksuell spenning tilstede. Det artige med Tinder er at det ofte er en litt "usynlig forventing" om at noe mer kan skje. Dersom ingen ting skjer på første møte, at man er litt beskjeden eller noe. Kan man alltid spørre direkte om sex på melding i etterkant for å få avklart hva man ønsker. 

4. Personlig spør jeg faktisk rett ut: "Har du lyst å bli med meg hjem?" - det ligger i kortene hva jeg vil da. Men selvfølgelig, dama kan alltids trekke seg, ombestemme seg eller si nei. Det respekterer jeg. (Har aldri skjedd da, hehe). Men det å AVTALE sex på forhånd syns jeg er riv ruskende galt. Da er risikoen for voldtekt markant større om man møter en skrulling som ikke tolker signaler rett.

Og mitt inntrykk er at disse skrullingene finnes på nettsider som Nakenprat osv. Jeg har veldig lite respekt for sånne sider. 

Det enkle er ofte det beste - og både menn og kvinner er kåte og ønsker seg sex. Så dette er aldri noe jeg spør om direkte på chat gjennom Tinder. Jeg tar det nærmest for gitt. Jeg skriver bare om helt vanlige ting - med en bitteliten flørtete undertone kanskje. 

PS: Menn liker ting som ikke er så kompliserte. Om du legger ut i lange baner om hva du vil ha, så kan det være en "turn off" for mange. Gjør det så enkelt som mulig. Direkte og tydelige beskjeder. Rett på sakk. Så får du en kuk lett som bare det. ;)

Lykke til!

Edit: Ja, og på første Tinder-møte. Treff hverandre alltid offentlig. Jeg har møtt noen MEGET sære damer gjennom åra. Da er det greit for meg å stikke så fort jeg har mulighet. Uten å risikere å få dem på døra. 

Endret av Kris85
Lenke til kommentar
Gjest d63e7...8b9
19 hours ago, Guest 81a0b...649 said:

Problemet mitt er at jeg klarer ikke finne ut om en mann vil ha MEG eller sex. Jeg vet ikke hva intensjonene hans er. Dere er klin umulige å lese, og enda vanskeligere å forstå. Tror egentlig bare jeg dropper hele greia og koser meg videre med leketøyene mine. Dette behovet for nærhet forsvinner vel gradvis etter hvert jo lengre man går uten. 

Anonymous poster hash: 81a0b...649

Menn er vel generelt lettere å lese enn kvinner. Selv er jeg er i overkant ærlig og direkte, og tar overhodet ikke hint på noen måte. Men ingen regel uten unntak, såklart.

Jeg har tenkt det samme selv. Bare gi opp alt som heter kroppskontakt og sex med det motsatte kjønn. Men det er jo egentlig trist om det blir slik. Til og med WHO sier nå at sex er en menneskerettighet, så man skal ikke undervurdere hva mangel på det kan gjøre med sinn og kropp.

Anonymous poster hash: d63e7...8b9

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...