Gå til innhold

Trådløse in-ears?


aomt

Anbefalte innlegg

Hei!

Dama ønsket seg trådløse in-ears ganske lenge. 
Hva som anbefales? 
Jabra Elite (active?) t65 eller t75?
Ser at active egner seg bedre til trening. Og t75 er mindre og bedre batteri. Er det noe forskjell på lyden?
Hvordan er t75 active vs t85?
Hva med airpods eller noe andre?

Endret av aomt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var ganske fornøyd med Jabra 65t, men den bruker Micro-USB i stedet for USB-C, og har ikke magneter som proppene enkelt holdes på plass av når du skal ha dem i ladeboksen/etuiet. Boksen har også en litt dårlig løsning på lokket (selv om det ikke var ille).

Jabra 75t har USB-C, magnet som holder proppene i etuiet, og magnetisk lokk som er enkelt å åpne og lukke. En del bedre batteritid også. Og så har de en slags aktiv støydemping som jeg ikke har funnet på 65t. Men jeg synes faktisk ikke de sitter like bra i ørene som 65t.

Tror ikke jeg har merket noen stor forskjell på lyden. 65t har kanskje litt høyere/sterkere lyd, men det er mulig jeg bare innbiller meg det. 65t har kanskje også bedre samtalekvalitet? Men det skal jeg ikke si for sikkert.

Det er vel noen videoer på YouTube som sammenligner lyden og samtalekvalitet og der har 75t stort sett vunnet tror jeg.

Trenger ikke betale mer for Active, da vanlig også er vannavstøtende og fint tåler trening. Men du bør sikkert unngå å dusje med dem.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Jabra 75t i ett år nå. Ble veldig overraske da de slapp ANC-oppdateringen (aktiv støydemping) i høst. Lang batteritid og 28 timer (ish) batteritid i etuiet. 
Veldig bra lyd i telefonsamtaler og ypperlig til musikk på trening osv. 

De sitter bra i ørene når du har funnet riktig størrelse på silikonproppene og brukes til alt fra løping til styrketrening.

Kjøpte et par 75t active i julegave til fruen i år, og hun er storfornøyd. Mye bedre lyd en i hennes originale AirPods.

Hadde ikke valgt 65t. Og oppgraderingen til 85t er ikke noe poeng hvis du får 75t på tilbud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...