Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger du noen å prate med i jula?


Gaea

Anbefalte innlegg

I år er det mange som kanskje har en ekstra tung jul. Fordi man har mistet noen nær som følge av korona, er isolert fra familie på grunn av karantene eller sykdom. Eller noe annet som gjør at jula har blitt ekstra kjip i år, uansett om man har noen feire med eller ei. 

Feirer ikke jul selv av eget ønske, noe jeg heller ikke har gjort de siste årene heller, for meg er det vanlig dag. Det betyr: 

Jeg er stort sett tilgjengelig gjennom lillejuleaften nå og juleaften hvis noen trenger noen å prate med. Jeg kan prates med for å tenke på noe annet enn det som er tungt, eller for å ventilere ut om det som er tungt. Jeg kan gi veiledning i pusteteknikker eller stressmestringsteknikker. Jeg kan ringes til, chattes med på PM eller prates med i tråden her. 

Ellers vil jeg påminne om denne tråden her, som gjelder for året ellers. Mulig disse på lista her er opptatte i julen så det er derfor jeg oppretter denne tråden her som er spesielt siktet mot julen. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...