Gå til innhold

Cyberpunk 2077 fra Elkjøp


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har forhåndsbestilt collectors edition fra Elkjøp. Stusser litt på at den enda ikke har kommet og at Elkjøp sin kundeservice ikke engang visste at pakken var forhåndsregistrert på posten. Har vært i kontakt med de to ganger idag og de svarte siste gangen (16:30, idag) at det blir opprettet en sak siden de ikke har noen informasjon om pakken utenom ordrenummeret. De fortalte også at den ikke blir levert til release.

Varen ble bestilt i 2019 så jeg må si at de har hat god tid på seg til å planlegge dette

Noen som har/har hatt problemer med Elkjøp og forhåndsbestilling av spill?

 

Endret av Jslert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Datafriken skrev (5 minutter siden):

En Kompis av meg og venter på en Collector fra Elkjøp via posten fått sporing men ingen pakke sendt enda , jeg fant 1 collector på Komplett inatt som ble sendt i dag tidlig den får jeg imorgen faktisk.

Postnord eller porterbuddy antar jeg? 

 

Lenke til kommentar

Ahhhhhhhh, ut ifra det dere skriver så forventer jeg ikke å få den før neste uke. Kjipt 😕
Hadde ikke spilt i natt uansett, men vill jo vært fint å kunne sette seg ned med spillet etter jobb... Får vell bare fortsette å mase på elkjøp til de finner vara mi......:/

Lenke til kommentar
1 hour ago, Jslert said:

Ahhhhhhhh, ut ifra det dere skriver så forventer jeg ikke å få den før neste uke. Kjipt 😕
Hadde ikke spilt i natt uansett, men vill jo vært fint å kunne sette seg ned med spillet etter jobb... Får vell bare fortsette å mase på elkjøp til de finner vara mi......:/

Kan jo alltids kjøpe digitalt. 

Lenke til kommentar
KriZZ skrev (7 timer siden):

Posten suger lut om dagen og planlagt dårlig ifht covid19, black friday og jule shoppingen.

Venter fortsatt på en pakke som skulle ankommet for en uke siden.

Komplett sendt mitt cyberpunk igår, tviler også sterkt på at dette er fremme i morgen.

Skam på posten!

Posten har faktisk imponert meg under black week. Pakkene tok en dag ekstra, en tok et par dager lenger. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Exame said:

Har du fått spillet enda? Jeg kjøpte også fra Komplett, og står at det har blitt sendt, men ligger ikke noe sporing inne i pakkesporing hos Posten..

Har heller ikke noe sporing. Har ikke sjekket om det har havna i postkassen enda siden jeg er på jobb. Men er den ikke her idag har jeg det ikke før på mandag, siden brevpost ikke leveres neste gang før da. 

Lenke til kommentar

Ingen aktivitet på sporingen her heller, så blir nok at jeg kjøper en ny key og selger den jeg får av komplett.

Litt urutinert at de sender den dagen før release nå som posten har såpass mye å gjøre og at de i tillegg ikke leverer post hver dag.

Kjøper egentlig aldri fysisk, men var tilbud på BF og litt stas med cover og litt tilbehør 😛 
Er jo digital nøkkel uansett, så den kunne jo stått oppført på kvittering e.l fra komplett også.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, KriZZ said:

Ingen aktivitet på sporingen her heller, så blir nok at jeg kjøper en ny key og selger den jeg får av komplett.

Litt urutinert at de sender den dagen før release nå som posten har såpass mye å gjøre og at de i tillegg ikke leverer post hver dag.

Kjøper egentlig aldri fysisk, men var tilbud på BF og litt stas med cover og litt tilbehør 😛 
Er jo digital nøkkel uansett, så den kunne jo stått oppført på kvittering e.l fra komplett også.

Ja. Helt enig der. Kjøper omtrent aldri fysiske utgaver, liker ikke å måtte vente på å få noe i posten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...