Gå til innhold

CD Projekt RED viser frem Cyberpunk 2077 for siste gang før lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ImmortalTechnique skrev (8 timer siden):

Faller ikke for hypen. Tror en del kommer til å bli skuffet (spesielt når noen på forumet drev og skrev noe som at dette kom til å bli gta x 10 osv)Eneste bra spillet de har laget har vært W3. W1 og W2 hadde RÆVA spillbarhet. Bra historie, men dårlig gameplay. Bedre å lese bøkene.

Linte ikke witcher 2 selv, syntes likevel witcher 1 var veldig bra. Men hypen ja.... blir spennende å se om de har sjans til å innfri. W3 er en av de beste spillene jeg har spilt, men liker ikke cyberpunk setting. Så har ikke latt meg rive velsig med.

Lenke til kommentar
10 hours ago, GrinderX9 said:

Linte ikke witcher 2 selv, syntes likevel witcher 1 var veldig bra. Men hypen ja.... blir spennende å se om de har sjans til å innfri. W3 er en av de beste spillene jeg har spilt, men liker ikke cyberpunk setting. Så har ikke latt meg rive velsig med.

Witcher 2 er det beste spillet i serien, ser fremdles bra ut, hadde en klar historie på 25+ timer, og litt følelsen av gode gamle Dragon age origins. 

W3 ble bare alt for mye open world tropes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ImmortalTechnique skrev (21 timer siden):

Faller ikke for hypen. Tror en del kommer til å bli skuffet (spesielt når noen på forumet drev og skrev noe som at dette kom til å bli gta x 10 osv)Eneste bra spillet de har laget har vært W3. W1 og W2 hadde RÆVA spillbarhet. Bra historie, men dårlig gameplay. Bedre å lese bøkene.

Så mykje som dei har vist av spelet så er det vanskeleg å tru at det blir dårlegare enn det som kjem fram frå YouTube-materialet. CD Project Red har eit særdeles godt rykte på seg, ikkje berre grunna spela dei lagar men også GOG. Det eg er aller mest spent på er korleis spelet presterer på dei eldste konsollane PS4 og Xbox One. Men eg trur du har rett at folk blir skuffa om dei ser etter eit action-spel som GTA. Det ser ut som dette blir mykje meir rollespel enn det enkelte trur, sjølv om det kjem ganske godt fram i desse videoane.

Lenke til kommentar

Er så lei av slike videoer at jeg nesten ikke har lyst til å kjøpe spillet, hadde alt vært hemmelig fram til utslipps data så hadde jeg garantert bestilt spillet men nå er det langt nede på lista for spill jeg skal kjøpe, for meg ser det ut som en masse strev og møkk som ikke jeg er tjent med i et spill jeg skal slappe av med et spill ikke bli frustrert av et spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 21.11.2020 den 11.53):

Witcher 2 er det beste spillet i serien, ser fremdles bra ut, hadde en klar historie på 25+ timer, og litt følelsen av gode gamle Dragon age origins. 

W3 ble bare alt for mye open world tropes.

Tror vi begge kan leve godt med å være enige om å være uenige om akkurat dette :)

Elsket act 1 av witcher 2. Hadde null problem med combat og skill tre. Men syntes historien ble kjedelig utover. Det var ett altfor kort spill og syntes ikke områdene var noe interesange utenom den første biten. Men du er ikke alene om å like witcher 2, så det er min helt personlige mening.

Er det en ting jeg hater med Witcher 2, så er det skill treet. Fryktelig kjedelig og intetsigende. Var liksom aldri noe gøy å gå opp i level. Bortsett fra det, så er synes jeg witcher 3 er bedre på absolutt alle områder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...