Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Whackedorange skrev (1 minutt siden):

Koden er personlig og kan ikke gis bort eller selges

Jeg tror det skal gå fint, virker som andre har fått muligheten

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har det blitt endret eller noe for skulle jo egentlig fått Mail klokko 13:00++ enda ikke Mail om har tapt eller kunne kjøpt

Endret av Olanillsen
Skrevet
JerkenovDecoq skrev (3 minutter siden):

Elkjøp-koden kan gis vekk. Jeg vant kode i forrige uke men ga den vekk, og personen som fikk den kjøpte og PS5'en ble sendt.

Jeg tar den gjerne.

Skrevet
Olanillsen skrev (3 minutter siden):

Har det blitt trent, skulle jo egentlig fått Mail klokko 13:00++ enda ikke Mail om har tapt eller kunne kjøpt

Samme her.skjedde på begge konkoransene Elkjøp har fått.jeg fikk mange i familien min med på denne Elkjøp konkoransen å bare 1 har fått mail om å ha tapt

• Liker 1
Skrevet
Kevinboy skrev (1 minutt siden):

Samme her.skjedde på begge konkoransene Elkjøp har fått.jeg fikk mange i familien min med på denne Elkjøp konkoransen å bare 1 har fått mail om å ha tap

Kevinboy skrev (1 minutt siden):

Samme her.skjedde på begge konkoransene Elkjøp har fått.jeg fikk mange i familien min med på denne Elkjøp konkoransen å bare 1 har fått mail om å ha tapt

Rart… kommer vi ikke til å Mail eller? Hva tror du

Skrevet
Whackedorange skrev (10 minutter siden):

Koden er personlig og kan ikke gis bort eller selges

Er jo flere som har gitt bort koder hvor mottakeren fint har fått sin konsoll

Skrevet
Drizzy skrev (4 minutter siden):

Er jo flere som har gitt bort koder hvor mottakeren fint har fått sin konsoll

Siterte bare hva som sto i mailen til en venn som vant på trekning del 1 og siden han har ps5 allerede så selger han konsollen til meg

Skrevet

Kjenner at dette begynner å bli for dumt. Kanskje sørge for å ha nok (evt ha en leveranse garanti på nok) chips før lansering av ny konsoll. Kom vel ikke akkurat som noen overaskelse at etterspørselen kom til å bli STOR. Jaja, kommer jo alltids en playstation 6.

Skrevet
brattigo skrev (24 minutter siden):

Kjenner at dette begynner å bli for dumt. Kanskje sørge for å ha nok (evt ha en leveranse garanti på nok) chips før lansering av ny konsoll. Kom vel ikke akkurat som noen overaskelse at etterspørselen kom til å bli STOR. Jaja, kommer jo alltids en playstation 6.

Med komponentbrist er det størt umulig, så nei garantier kommer aldri til å finnes.

Skrevet
brattigo skrev (34 minutter siden):

Du forventer jo det umulige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...