Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym134567 skrev (13 minutter siden):

Gjerne fjern dette innlegget vis det er i strid med reglementet, men noen med én kode som de vil gi bort/selge?

Tviler på at noen her hadde gitt bort en kode as ..

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxgaming hadde mer enn 20 stykker men man kan ikke legge "1" i handlekurven? 1 minutt etter jeg fikk epost at de hadde på lager...

Skrevet (endret)
Khan skrev (19 minutter siden):

Maxgaming hadde mer enn 20 stykker men man kan ikke legge "1" i handlekurven? 1 minutt etter jeg fikk epost at de hadde på lager...

Må bruke distill varsling, er ikke verdt noe de varslene de sender

😁

Endret av Mechablast
Skrevet (endret)

Jeg fikk den samme meldingen men gjennom  å prøve å prøve å prøve fikk jeg til slutt igjennom en bestilling med ordrebekreftelse akkurat nå.

Endret av TotalF
  • Liker 1
Skrevet
Drizzy skrev (1 time siden):

Kan ikke noen bare legge ut en kode her.. kom igjen a snart jul ogsånn :D

Koder kan brukes kun av de personer som vant denne men det som kan gjøres er att konsollen kjøpes og videreselges

Skrevet
Whackedorange skrev (38 minutter siden):

Jeg fikk mail 12:59 så da har nok ikke vennen din blitt trekt ut

Men hun fikk ikke info om noe, ikke avslag en gang

• Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Denne tråden opplever en god del trolling for tiden. Om du ser innlegg som virker å prøve å starte flamewars eller lignende så ikke svar på innlegget. Rapporter innlegget og ignorer. 

Skrevet
10 minutes ago, LordM8YT said:

Funker ikke.

Sikkert en som tok den med en gang uten å si noe! er vel mange som lurker inne på diskusjon og er stille :) hehe

Skrevet

Dere er dumme ass, sikkert 13 scalpere som har brukt den koden bakfra og i munnen. De blir kansellert når koden er brukt mer enn en gang for alle som bruker den. Og man KAN faktisk kjøpe PS5 med sin egen epost og opplysninger selvom noen andre vinner, slutt å snakk om noe dere ikke vet noe om. 

Skrevet

Leter meg ihjel etter nettsider hvor jeg kan få varsel når PS5 er på lager. Får vel bare stille meg i kø, og handle det når alle andre har fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...