Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

LordM8YT skrev (17 minutter siden):

Det her har ikke du noe med faktisk.

Det har du helt rett i, men i og med at du har lagt ut denne infoen selv tidligere så må du regne med å få spørsmålet. 

• Like 4

Runepune skrev (Akkurat nå):

Det har du helt rett i, men i og med at du har lagt ut denne infoen selv tidligere så må du regne med å få spørsmålet. 

Huh? hva snakker dere om nå 

Drizzy skrev (2 timer siden):

Huh? hva snakker dere om nå 

Har ikke noe med å si alt, det får han gjøre selv, men det står i tråden her om du leter opp innleggene

Groundbreaking-Maize skrev (12 minutter siden):

Null PS5 på meg denne gangen. Kanskje det hadde vært noen om det ikke ble skrevet 120 artikler om slippet, slik at det ikke ble tolv millioner i trekningen.

Har fortsatt mandagen 😕

Jeg vant kode hos Elkjøps raffle. Men jeg har ikke bruk for den lenger.

Noen som har erfaring med å gi koden til noen andre? Altså noen med annet navn, mail, tlfnr enn det jeg meldte meg på med. Ville egentlig tro Elkjøp da avviser bestillingen.

OBS, dette er ikke noe forsøk på å gi koden vekk her altså. Jeg bare lurer på om noen andre kan bruke den.

JerkenovDecoq skrev (1 minutt siden):

Jeg vant kode hos Elkjøps raffle. Men jeg har ikke bruk for den lenger.

Noen som har erfaring med å gi koden til noen andre? Altså noen med annet navn, mail, tlfnr enn det jeg meldte meg på med. Ville egentlig tro Elkjøp da avviser bestillingen.

OBS, dette er ikke noe forsøk på å gi koden vekk her altså. Jeg bare lurer på om noen andre kan bruke den.

Elkjøp avviser den ikke, det fungerer.

• Like 1

Hvis det er en som vant, og han gir koden sin vekk. Kan da personen som får koden kjøpe PS5'en til sin adresse osv eller kansellerer Elkjøp sånt?

Drizzy skrev (1 minutt siden):

Hvis det er en som vant, og han gir koden sin vekk. Kan da personen som får koden kjøpe PS5'en til sin adresse osv eller kansellerer Elkjøp sånt?

Personen kan kjøpe til sin adresse, de sitter nok ikke manuelt og kontrollerer.

Jon3s skrev (1 minutt siden):

Personen kan kjøpe til sin adresse, de sitter nok ikke manuelt og kontrollerer.

Tror jeg leste et sted at de følger med på sånt. Verdt å ta risken ?

Anti LFC skrev (Akkurat nå):

Fikk heller kke kode, så stiller meg i kø om noen vil gi vekk sin! Skal selvfølgelig brukes selv og ikke selges 🙂

Samme her.