Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Undified skrev (2 timer siden):

Regner med det, en av dem som ikke kom frem i dag er en jeg bestilte. Vanskelig å si. 🤓

Heldig du da :), men er enda ny til denne greia. Har hatt øye på en ps5 siden Juni da jeg ble svindlet. Men er daglig på power, Obs, CDON , og Elkjøp. Noen andre nettsted jeg burde se på?

Lenke til kommentar
XKDKEJ skrev (4 minutter siden):

De poster ikke så mye da?

Det er poenget. Det postes kun der når noen snapper opp at det selges steder, og det postes link båder der og her. Litt lettere å få det med seg i den tråden siden den KUN skal inneholde linker  til PS5 tilgjengelig. I denne tråden er det mye snakk og "støy" som du ser :) 

Lenke til kommentar
Mala skrev (2 timer siden):

Det er poenget. Det postes kun der når noen snapper opp at det selges steder, og det postes link båder der og her. Litt lettere å få det med seg i den tråden siden den KUN skal inneholde linker  til PS5 tilgjengelig. I denne tråden er det mye snakk og "støy" som du ser :) 

Åja ja sant, fra nå av bare spørsmål og linker…

Lenke til kommentar
Mina skrev (På 11/25/2021 den 23.04):

Fikk bestilt PlayStation 5 på onsdag fra OBS, og fikk beskjed om at den var sendt i dag. Tror egentlig at jeg hadde litt flaks der, siden det vanligvis bruker å gå et par dager ihvertfall.

Enten var du heldig, eller jeg ekstremt uheldig. Postnord har mistet min playstation etter at de hentet den hos OBS 😥

"mistet"? 

Endret av WestMcLaren
Lenke til kommentar
LordM8YT skrev (35 minutter siden):

Du som fikk tak i på obs på onsdag, fikk du noe mail? Har satt på varsel men fikk ikke noe.

Jeg fulgte den tråden her inne på diskusjon hvor folk melder i fra om nettsteder som selger. Helt tilfeldig at jeg fikk det med meg :)

Men, den kom aldri frem håper bare jeg får tilbake pengene uten store problemer. 

Lenke til kommentar
WestMcLaren skrev (På 3.12.2021 den 17.40):

Jeg fulgte den tråden her inne på diskusjon hvor folk melder i fra om nettsteder som selger. Helt tilfeldig at jeg fikk det med meg :)

Men, den kom aldri frem håper bare jeg får tilbake pengene uten store problemer. 

Fikk ikke noe mail om det droppet. Litt rart egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...