Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ph7500 skrev (16 timer siden):

Noen som vet hvordan jeg kan få bestilt ps5 nå, finner ingen steder? Jeg forhåndsbestilte fra Komplett for snart 1 år siden, og har enda ikke hørt noe, begynner å bli utålmodig.

Hehe, må si det er godt gjort at du blir utålmodig først nå 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Eren skrev (20 minutter siden):

Hei. Jeg sjekket ordre historien min på CDON og der står det at min Playstation 5 blir behandlet. Betyr det at den kommer til og bli sendt.

Det har stått slik lenge med meg,fortsatt ingenting som er sendt.  

 

Men cdon skrev til meg at den skulle bli sendt før 31 juli. Jeg bestilte også den 6 juli

Lenke til kommentar
Cazpinator skrev (13 timer siden):

Ps5 bestilt hos Komplett 14/06-2020 ble bekreftet sendt idag 16/07-2021.Diskdrev.

Min bestilling på Komplett ble oppdatert i dag for første gang siden Mars, men ser ikke hva som ble oppdatert med bestilling, men håper noe skjer med min også snart da.

Lenke til kommentar
ph7500 skrev (2 timer siden):

Min bestilling på Komplett ble oppdatert i dag for første gang siden Mars, men ser ikke hva som ble oppdatert med bestilling, men håper noe skjer med min også snart da.

Min er også oppdatert i dag på komplett i natt, men ikke skjedd noe. 
bestilt 21.6.2020 disk

Lenke til kommentar
2 hours ago, Baba2 said:

Man har hatt 2 dager på seg via CDON ;)

Ja skal si cdon har vært gode på levering og som du sier var det litt en dag man kunne bestille og så og si hele dagen derpå. Alle jeg kjenner og fleste av de som kjente noen som har prøvd å få tak i har nå ordnet seg en ps5 via cdon, takk til forumet igjen og alle som har lagt ut link. ☺️
Sikkert en takk fra folk jeg sendte link ut til på Finn som ville kjøpe også som slapp bruktmarkedet (for de vet man jo faktisk virkelig vil ha ps5) og en hyggelig barnefamilie jeg solgte ps5 til. ☺️ 
Har blitt mange glade folk fra hjelpen deres her hvor rette folk har fått kjøpt. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Arbeidslivet123 skrev (1 time siden):

Hva tenker folk at de skal spille når de endelig har fått playstation sin? Selv blir det Ratchet & Clank og Miles Morales, samt noen ps4 klassikere fram til Fifa og NBA kommer ut til høsten

Blir nok fifa og warzone 😋

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...