Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bjorne83 skrev (16 timer siden):

Fikk min konsoll fra coop i dag. Fantastisk. Tortur å vente til kidsa var iseng til å slå den på å prøve... min virker støysvak. Hvor kjapt kommer vifteproblemene? Høres det med en gang hvis det er støy vifte som er brukt? Hvordan fjernes dekslene? Finner ikke utav det.

Har ikke noe vifteproblemer. Man kan høre viften, men ikke noe man merker så mye, særlig om det er noe anna som lager lyd som høytalerne. I motsetning til PS4 Pro, som var en god del vanskeligere å luke vekk støyen. 
 

Til å åpne sidepanelet som har viften, så holder jeg kanten der en ser Playstation logoen, og drar den litt opp, samtidig som jeg drar lokket nedover. Ingen verktøy er nødvendig, bare husk å ta av stativet.

Endret av Sounande
Lenke til kommentar
18 minutes ago, Blurrp said:

Der fikk jeg bekreftelse på at pakken er sendt fra NetOnNet!
Ett år etter jeg fikk lysten på en ps5 så kommer drømmen til live!!

Kult! Grattis! Jeg prøvde også å bestille på NoN, den ordren står som «mottatt» enda. Så vi får se. 

Lenke til kommentar
52 minutes ago, Eren said:

Hei. Jeg bestilte en PS5 på Cdon 6 juli tror dere at den blir sendt i måneden her? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bestilte dagen før deg, står fortsatt "behandler", men har troen på at det kan bli noe før august 😂 er ihvertfall i køen, bedre en ingenting 🤣

Lenke til kommentar
Eren skrev (3 minutter siden):

Tror du det?

Forventet levering var 30. juni forrige måned men dem fikk det tidligere

 

vil tippe dem sender ut ila dem to siste ukene i juli med mindre det blir avvik i forsendelsen. 
 

Dem har ihvertfall vært gode på å sende innen forventet levering så bare å krysse fingre

Lenke til kommentar

Heisann.

Da har jeg mottatt, satt opp og prøvd PS5en, bestilt 05.07. Utrolig fornøyd og den fungerer nokså stille selv med type B vifte.

Tusen takk til alle dere som er aktive her og poster linkene for slipp. Kunne ikke fått det til uten dere.

Takk igjen og god sommer😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trivily skrev (3 minutter siden):

Heisann.

Da har jeg mottatt, satt opp og prøvd PS5en, bestilt 05.07. Utrolig fornøyd og den fungerer nokså stille selv med type B vifte.

Tusen takk til alle dere som er aktive her og poster linkene for slipp. Kunne ikke fått det til uten dere.

Takk igjen og god sommer😁

Bestilte du den fra CDON da. For jeg gjorde det den 6 juli men den har ikke kommet ennå.😟

Lenke til kommentar
Eren skrev (Akkurat nå):

Bestilte du den fra CDON da. For jeg gjorde det den 6 juli men den har ikke kommet ennå.😟

Jepp, Var CDON. Tror jeg kan ha vært litt heldig som fikk den under 2 uker etter bestilling. Husk at lanseringsdatoen sto som 30. Juli og det var nok ment at de aller fleste skulle få den til da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...