Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Northkoreanhaircut skrev (12 minutter siden):

jepp, fikk akkurat pushvarsel fra postnord appen

Wow. Den digitale forhåndsbestillingen i går? Oppdatert status på siden til Cdon også? 

Skrevet (endret)
6 minutes ago, Tvam said:

Wow. Den digitale forhåndsbestillingen i går? Oppdatert status på siden til Cdon også? 

jepp, den digitale i går. Jeg var veldig tidlig ute. status er "behandles". Postnord viser vekten og dimensjonene, men de har ikke mottat noen pakke fra cdon enda. Tenkte bare det var rart at den kom så tidlig mtp at de regner med å levere i april

Endret av Northkoreanhaircut
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Just now, Syonco said:

Min ordre har også nå blitt oppdatert til "behandles" 😱

Min har vært "behandles" siden omtrent rett etter jeg la ordren.. Tror ikke det har noe å si?

Skrevet
Just now, thasnes said:

Min har vært "behandles" siden omtrent rett etter jeg la ordren.. Tror ikke det har noe å si?

jeg tror også min har vært behandles en god stund, så tror ikke det har noe å si jeg heller.. men rart postnord har registrert så tidlig

Skrevet
Just now, Northkoreanhaircut said:

hmm.. men har du også fått varsel fra postnord?

Nei ikke foreløpig.. Mener det sto "Motatt" før "behandles", kan godt være jeg tar feil her men.. 

Skrevet
Northkoreanhaircut skrev (Akkurat nå):

hmm.. men har du også fått varsel fra postnord?

den står også her behandles siden jeg la ordren men fikk ikke varsel!

hva var klokka da du fikk epost i går 

Skrevet
Northkoreanhaircut skrev (1 minutt siden):

13:14

Jeg fikk e-post 13:12 igår men fortsatt ikke fått noe på PostNord.... Men virker lovende for deg da!

Skrevet
Zain1 skrev (Akkurat nå):

jeg fikk ordre bekreftelse 13:08?

Northkoreanhaircut skrev (2 minutter siden):

13:14

fikk 13:09

Skrevet
Molllis skrev (17 minutter siden):

Vet noen hvorfor ikke pakken vil komme opp i PostNord appen? (Fra cdon)

Fordi den hverken er sendt eller planlagt sendt med det første. De antar at den blir sendt i løpet av april, hvis du er heldig så sendes den før dette. 

Skrevet

CDON fikk kritikk her i forumet ved forrige slipp, og sikkert med rette fordi det var en glipp i bestillingssystemet deres. Jeg har personlig kun positiv erfaring med CDON. Jeg forhåndsbestilte en disk versjon i september -20 som ble levert 3. desember. I tillegg fikk jeg (uten bruk av distill) bestilt en maskin til å ha på hytta ved forrige disk versjonslipp, og da mottok jeg maskinen før forventet releasedato.

Den nylige glippen til tross. I motsetning til enkelte andre nettsteder der overprising av maskiner gir mistanke om at nettstedene drives av scalpere, så opplever jeg CDON som veldig seriøse og pålitelige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...